



















בתחום משנה 2016
המון ניסיון, גם קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בגוגל וגם בניהול מוניטין
מרצה במכללת האקריו
מומחה בבניית אתרים - מאתרי תדמית לעסקים ועד לחנויות אינטרנטיות
ניסיון בינלאומי
התנסויות במגוון תחומי שוק ותוצאות מוכחות, גם עם אתרים ישראלים וגם עם אתרים בינלאומיים.
עבודה מול כל סוגי הפרוייקטים
עבודה מול סוכנויות דיגיטל גדולות וגם מול עסקים פרטיים וקטנים
מרצה במכללת האקריו
מרצה לבנייה וקידום אתרים במכללת האקריו ויועץ לבניית אסטרטגיית קידום לארגונים וחברות.
יחס אישי
אני שם דגש עצום על שירותיות, יחס אישי ושקיפות מלאה אל מול הלקוחות שלי.
שאלות מתבקשות על קידום קידום אתר אורגני בגוגל
שאלות מתבקשות שאולי קפצו לכם לראש
קידום אתרים אורגני הוא תהליך השבחה של אתר אינטרנט כך שיופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים. המטרה היא להגדיל את חשיפת העסק בפני לקוחות פוטנציאליים, בלי לשלם שקל עבור כל הקלקה או מודעה ממומנת.
אם מחפשים אותו באינטרנט, אז בהחלט כן! קידום אורגני מתאים לעסקים גדולים בינוניים וגם קטנים שמעוניינים בחשיפה מתמשכת ללקוחות לטווח ארוך.
קידום ממומן מציג את האתר בראש התוצאות וניתן לראות תוצאות כמעט מיידיות, אבל זה תמורת תשלום לכל הקלקה או חשיפה. לעומת זאת, קידום אורגני מתמקד ביצירת נוכחות טבעית, נשאר לאורך זמן וממשיכה להביא תנועה איכותית גם לאחר סיום תהליך, בלי שום תשלום נוסף.
כמובן!
אם עדיין אין לכם אתר או עמוד נחיתה ניתן יהיה לכלול גם אותו כחלק מהשירות.
הצלחה נמדדת בשיפור במיקומים במנועי החיפוש, עלייה בתנועה שמגיעה לאתר וגידול בלידים או במכירות בפועל. בנוסף,יש עוד המון מדדים (שגם אותם נמדוד) שיוכלו לעזור לנו להבין איך ניתן לשפר את המיקומים והמכירות
המחיר משתנה בהתאם להיקף העבודה, ואין פרוייקט אחד שהוא זהה לשני. רמת התחרות בשוק שבו העסק פועל, מספר מילות המפתח שעליהן נרצה להתקדם ועוד פרמטרים נוספים יקבעו בצורה מדוייקת את המחיר. מחירי מינימום יכולים לנוע סביב 1500-2000 שקלים לחודש ולעלות מעבר ככל שמורכבות הפרוייקט עולה.
איך נראה תהליך קידום אורגני מקצועי איתי
1. מחקר מתחרים ומחקר מילות מפתח
כל תהליך של קידום חייב להתחיל במחקר מקיף שבו נבין על אילו ביטויים אנו נרצה להתברג ואילו מתחרים אנחנו נצטרך לעקוף. ברגע שיש את כל המידע ניתן לגבש אסטרגיה נכונה לתהליך הקידום
2. בניית התשתית לקידום
ביצוע שיפורים טכניים באתר שישפרו את הקריאה שלו על ידי בוטים ואת מהירות הטעינה שלו. בנוסף נחבר את האתר לכלי מעקב ומדידה כמו גוגל אנליטיקס שיעזרו לנו לנטר את מצב הקידום בכל עת.
3. אופטימיזציה (התאמת אתר) לגוגל
אחרי שאנו נבין על אילו מילות מפתח נרצה להתברג חשוב שנתאים כל עמוד ועמוד לביטוי מפתח משלו ונשתול בו את אותה מילת מפתח במקומות אסטרטגיים.
4. העלאת תכנים
ביצוע של העלאת ושיפור תכנים באופן שוטף לאורך כל תהליך הקידום. בין אם מדובר על עמודי שירות נוספים, פרוייקטים חדשים או מאמרים בבלוג, האתר שלכם ישאר חי ובועט כל הזמן!
5. בניית פרופיל קישורים
ביצוע שיתופי פעולה עם אתרים שונים ברשת לשם בניית מערך של קישורים חיצוניים שיחזקו את האתר ויגבירו את הסמכותיות והפופולריות שלו ברשת.
6. ניטור ובקרה שוטפים
יצירת דוחות חודשיים על מצב האתר, בקרה אחר כל המדדים העיקריים לקידום ושכלול האסטרטגיה של הקידום באופן רציף לכל אורך תהליך הקידום.
לקוחות ממליצים



