לקוחות ממליצים




פרוייקטים אחרונים

משה סיטון מהנדסים – אתר לחברת תכנון וייעוץ הנדסי

Best 20 Trading Platforms – אתר אפיליאציה בינלאומי

גן דולב הרצליה – אתר תדמית בשילוב חנות

אורן נפתלי – יועץ נדל"ן

בנייה וקידום חנות אינטרנטית – "טבעת יהלום "
אל תחמיצו אף מאמר!
חפש באתר
מאמרים אחרונים

דומיינים וסאב דומיינים: מבנה, היררכיה והבדלים חשובים

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

קידום שחור – הקידום ה"לא חוקי" של גוגל

עונשים מגוגל: למה גוגל מעניש? הסוגים השונים ודרכי התמודדות

מפות אתר – כיצד הן עוזרות לקידום האתר?

Redirect – הפניות 301 ו302 באתרי אינטרנט

Noindex – הדרך למנוע מגוגל לסרוק דפים באתר

איך לבצע הפניית דומיין? – תהליך, אתגרים וסוגיות טכניות
פרוייקטים אחרונים

משה סיטון מהנדסים – אתר לחברת תכנון וייעוץ הנדסי

Best 20 Trading Platforms – אתר אפיליאציה בינלאומי

גן דולב הרצליה – אתר תדמית בשילוב חנות

אורן נפתלי – יועץ נדל"ן

בנייה וקידום חנות אינטרנטית – "טבעת יהלום "
אל תחמיצו אף מאמר!
חפש באתר
מאמרים אחרונים

דומיינים וסאב דומיינים: מבנה, היררכיה והבדלים חשובים

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

קידום שחור – הקידום ה"לא חוקי" של גוגל

עונשים מגוגל: למה גוגל מעניש? הסוגים השונים ודרכי התמודדות

מפות אתר – כיצד הן עוזרות לקידום האתר?

Redirect – הפניות 301 ו302 באתרי אינטרנט

Noindex – הדרך למנוע מגוגל לסרוק דפים באתר

איך לבצע הפניית דומיין? – תהליך, אתגרים וסוגיות טכניות
קידום אתרים בחו"ל - ההזדמנויות והאתגרים
מה תגלו בחלק זה:
קידום אתרים בחול הוא צעד שכורך בתוכו עלויות והשקעה לא מבוטלת אך פוטנציאל רווח ויציבות עצום! הוא מתאים לעסקים שמוכנים לבצע השקעה תקציבית ואופרטיבית משמעותית תוך ייצור תוכן בשפה הרלוונטית ושימוש בכלים מתקדמים בכדי להתמודד עם רמת התחרותיות הגבוהה.
ממהרים? הנה השאלות (והתשובות) המרכזיות
לעסקים הפועלים ביותר ממדינה אחת, בעלי תקציב משמעותי, יכולת יצירת תוכן בשפות יעד ואורך נשימה רב עד לקבלת התוצאות.
בממוצע נדרשת שנה שלמה עד שתנועה אורגנית משמעותית מתחילה, ובשווקים תחרותיים החזר ההשקעה מגיע רק לאחר 18–24 חודשים.
Ahrefs ו-Semrush לניתוח מתחרים וקישורים גלובליים; Mangools למחקר ומעקב מילות-מפתח; VPN ו-Google Market Finder לזיהוי שווקים ובדיקת SERP מקומי.
הם מפחיתים תחרות, מעלים שיעור המרה ומאפשרים לאתר חדש להתברג מהר בביטויים לוקאליים ממוקדים. זאת בניגוד לביטויים כלליים שבהם ידרש יותר מידי מאמץ, זמן וכסף עד שנראה תוצאות.
קידום אתרים בחו"ל הוא תהליך מורכב הדורש השקעה רבה, הן מבחינה תקציבית והן מבחינת משאבי זמן וכוח אדם. בשונה מקידום אתרים אורגני בשוק מקומי, קידום בינלאומי דורש הבנה מעמיקה גם של המדינות השונות, וכן יכולת לייצר תוכן איכותי, מקצועי ומותאם אישית לכל שפה ומדינה. הקידום בשווקים זרים מתאפיין גם בתחרות גבוהה בהרבה, שכן מדובר בשווקים גדולים יותר עם שחקנים רבים יותר, מה שמגדיל משמעותית את האתגר.
עם זאת, חשוב להבין כי ההשקעה הגדולה בקידום אתרים זה עשויה להשתלם מאוד בטווח הארוך, משום שהיא פותחת בפני העסק הזדמנויות חדשות ואפשרויות צמיחה מרחיקות לכת. הצלחה בקידום בינלאומי יכולה להביא להגדלה משמעותית את בסיס הלקוחות, וליצור זרם הכנסות יציב ממספר שווקים במקביל. לכן, למרות האתגרים וההשקעה הגבוהה, זה עדיין משתלם מאוד!
בחלק זה אסקור את כל מה שעליכם לדעת לפני שאתם יוצאים לדרך עם קידום אתרים בינלאומי, כולל ההיבטים הטכניים, משך הזמן, האתגרים, הכלים המומלצים.

האתגר והגדול וההזדמנות הגדולה של קידום אתרים בחו"ל
קידום אתרים גלובלי דורש אורך רוח. לוחות הזמנים המקובלים שאליהם מכוונים כאשר מדובר על אתר ישראלי מכפילים את עצמם כאשר מדובר על קידום בשווקים בינלאומיים.
אם ננסה לצייר ציר זמן שעל פניו נפרס תהליך הקידום, כשמדובר על השוק המקומי, נוכל לומר שבחודש הראשון מבוצעים המחקרים ומוקמת תשתית האתר, בחודש השני מתבצעת בניית האתר בפועל ובחודש השלישי מבצעים את כל תהליך האופטימיזציה אונסייט. לאחר מכן מתחיל חלק הקידום השוטף שבו מועלים תכנים ונבנה מערך קישורים באופן שוטף, כמובן תוך ביצוע בדיקות והתאמת האסטרטגיה לפי שינויים שקורים תוך כדי התהליך. ניתן לומר שתוך שישה חודשים נוכל לראות תנועה שהולכת ומתגברת לאתר ותוך שנה נוכל לראות החזר השקעה שבהחלט יהפוך את הלקוח שלנו לשבע רצון. כאשר מדובר על קידום אתר בשוק בינלאומי ניתן לקחת את ציר הזמן הזה ובאופן גס להכפיל אותו פי שתיים, כך שלמעשה רק אחרי בין שנה לשנתיים נוכל לראות החזר של השקעה אך לא לפני כן. כאשר מדובר על נישה תחרותית מאוד ציר הזמן יכול להתארך אף יותר.
הסיבה להתארכות ציר הזמן בצורה שכרגע תיארתי היא העובדה שבשוק בינלאומי ישנם הרבה יותר מתחרים על כל נישה מאשר בשוק המקומי. ככל שיש יותר מתחרים על נישה מסוימת כך גוגל לוקח את הזמן שלו הרבה יותר בבואו לדרג ולהחליט מי הם האתרים הרלוונטים והאיכותיים ביותר, מאחר והוא יודע שההחלטה שלו איך לדרג משפיעה מאוד על קהל יעד גדול בהרבה. מעבר לכך ריבוי המתחרים גם משליך על שאר האספקטים שעליהם אדון בהמשך. לכן, כאשר אנו חושבים לפרוץ לשוק בינלאומי ולקדם את האתר שלנו גם בשפות שונות ולקהלים שונים חשוב לקחת בחשבון גם את טווח הזמנים הזה ולהיות מוכנים אליו מבחינה תקציבית ומבחינה נפשית. סטארט אפ אחד שאני זוכר במיוחד עבד במשך כשנתיים שלמות שבהם רק "הזינו כסף למערכת" – השקיעו ביצירת אלפי מאמרים ארוכים, הקימו אתרים נפרדים לכל מדינה, רכשו קישורים איכותיים והעסיקו מנהל פרויקט ו"צבא" מקדמים פרילנסרים לכל שוק. רק לאחר כ 24-30 חודשים, כאשר האתרים התברגו לעשיריה הראשונה בביטויי פסגה במדינות כמו אוסטרליה הודו יוון ועוד, המגמה התחילה להתהפך.
הצד החיובי של כל המשוואה הזאת הוא שלאחר שתקופת הזמן הזאת מסתיימת הרווחים והיציבות יהיו גבוהים הרבה יותר מאשר אלו שנזכה להם בשוק המקומי אחרי שנה. מאחר ויש פניה לקהל שיכול להיות כפול 10 או 20 משל זה של השוק המקומי, גם הרווחים יהיו בהתאם מה שבחישוב כולל הופך את ההשקעה הזאת למשתלמת פי כמה מאשר התמקדות בשוק המקומי בלבד.
מתעניין בקידום האתר שלך בחו"ל? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!
ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא
אתרים ועסקים שתהיה להם נקודת פתיחה טובה לקידום אתרים בחו"ל
אתרי .com
דומיין בעלי סיומית .com נתפסים מראש כבעלי כתובת ניטרלית שאינה פועלת ממדינה ספציפית אחת. אין זה אומר בהכרח שדומיין .com הוא עדיף על דומיין מקומי, אלא שלכל אחד מהאופציות האלו יש את היתרונות והחסרונות שלה. אם נבחר בדומיין מקומי נוכל לקבל עדיפות קטנה בגוגל כאשר מתבצעים חיפושים באותה המדינה אך נקבל דירוג יותר נמוך כאשר החיפוש יתבצע ממדינות אחרות. לדוגמא ניתן לראות שהאתר שלי הוא בעל סיומת .co.il מה שמסמן לגוגל שavu אתר שמיועד לשוק הישראלי, ולכן כאשר מישהו יחפש לדוגמא את הביטוי "מקדם אתרים" ויבצע את החיפוש הזה מישראל האתר שלי יוכל לקבל עדיפות קטנה על פני אתרים שהם .com שמתחרים איתי על אותה הנישה. לעומת זאת עם אותו חיפוש בדיוק יתבצע נאמר מצרפת אז דומיין עם סיומת fr יקבלו את אותו היתרון שהיה לי בשוק הישראלי ואני ככל הנראה ידורג נמוך יותר. אם נבחר בדומיין דוט קום אנו לא נקבל עדיפות בשום מדינה אך גם לא נקבל דירוג נמוך יותר בשום מדינה, ולכן אופציה זו היא אידיאלית כששוק היעד מפוזר בכמה מדינות או כשטרם הוחלט באיזה טריטוריה נתפקד
עסקים שמוכרים מוצרים וירטואליים
במוצרים וירטואלים הכוונה היא לספרים דיגיטליים, קורסים מקוונים, סרטוני וידאו בתשלום, תוכנות, תבניות וכל קובץ להורדה. כאשר מודבר על מוצרים כאלו המעבר לשווקים בינלאומיים הוא קל עד כדי מתבקש, במקום להסתפק בשוק המקומי אפשר במאמץ מועט יחסית להפוך לגלובלי ולמכור לשוק הרבה יותר גדול. הקלות נובעת מכך שאין צורך במלאי פיזי, באריזה, במשלוחים או בהתמודדות עם מכסים. ברגע שהמוצר הדיגיטלי מוכן ניתן להפיצו מיידית לכל קצוות העולם וההוצאה השולית הנוספת תהיה קרובה לאפס. הדבר היחידי שכן נדרש הוא ליצור גרסה מותאמת של המוצר לכל מדינה ושפה, בנוסף לסרטוני הדרכה ותמיכה טכנית ובמידה ויש צורך בהם, וזאת מאחר שחוויית המשתמש חייבת להרגיש מקומית, אחרת היכולת שלנו להפוך גולשים ללקוחות ייפגע.
עסקים שערוכים לבצע קידום גם במנועי חיפוש אחרים
במרבית העולם Google שולט כמעט לגמרי בשוק מנועי החיפוש, אך למרות זאת, שני שווקים מרכזיים דורשים חשיבה שונה לגמרי: רוסיה וסין. ברוסיה יש את מנוע החיפוש Yandex שלו יש את מירב נתח השוק, ובסין Baidu מונע החיפוש השולט. מי שמתכנן להיכנס למדינות אלו – או למדינות נוספות בהן קיימים מנועי חיפוש אחרים שנוגסים בנתח ניכבד מהשוק, חייב להיות ערוך לקידום גם במנועי חיפוש אחרים.

המשמעות האופרטיבית והתקציבית של קידום אתר בחו"ל
קידום אתרים בחו"ל יכול לעלות לא מעט כסף. מעבר לכך שכדאי שצריך לגייס מקדמי אתרים שינהלו את הפרויקט בשפות הרלוונטיות ישנם עוד שירותים שנזדקק להם בתהליך וגם הם יעלו את התקציב של הפרוייקט.
- בניית מערך קישורים באתרים מקומיים – לשם כך אנחנו נצטרך ליצור קשר עם ספקי קישורים שיש להם גישה לאתרים בשוק המקומי שדרכם נוכל לייצר את שיתופי הפעולה הנדרשים. מיותר לציין שמאחר ואנו נדרשים לשיתופי פעולה והקמה של מערך קישור קישורים נוסף העלויות יהיו בהתאם ויכול להיות שגם יהיו גבוהות יותר מעלות הקישורים אליה התרגלנו עבור אתרים בארץ. מהניסיון שלי קישורים בחול עולים דווקא פחות מאשר אלו שבארץ אך כמות הקישורים שנזדקק לה בכדי לבצע קידום אתרים מוצלח בשווקים בינלאומיים הוא גדול הרבה יותר כך שבסך הכל הכללי מדובר על הוצאה שאמורה להיות גבוהה יותר.
- היקף תכנים עצום – גם בכל מה שנוגע לתכנים בדרך כלל בשוק הבינלאומי יש צורך ביצירה של הרבה יותר תכנים מאשר בשוק המקומי ולכן גם כאן יש אפשרות שנוכל למצוא כותבי תוכן שיוכלו לקחת פחות כסף מאשר כותבים בארץ אך בגלל הכמות התכנים שלה נזדקק העלות בסופו של דבר תהיה גבוהה יותר.
- כלים מתקדמים לקידום אתרים – ישנם כלים מתקדמים של קידום אתרים שלא תמיד יש בהם צורך כאשר אנו מקדמים אתר בארץ אך בהחלט יש בהם צורך כאשר מדובר על אתר בינלאומי. הכלים הברורים מאליהם יכולים להיות Ahrefs או SEMrush שיעזרו לנו בביצוע מחקר מתחרים מקיף ומעמיק. בנוסף לכלים אלו יש גם כלי vpn שמאפשר התחברות למחשבים מקומיים וגלישה דרכם. אפרט עד על הכלים הללו בהמשך העמוד.
באחד מהתפקידים שמילאתי כמקדם אתרים הייתה לי אחריות על מערך של שלושה אתרים דוברי אנגלית שפעלו בעיקר באירופה. על אף שלא היה לי את האתגר בהתמודדות עם שפה זרה, עדיין כמות העבודה הייתה גדולה מספיק כך שלא תפקדתי כמקדם אתרים רגיל שמבצע בפועל את כל פעולות הקידום אלא כמנהל של כמה פרילנסרים ששהו באותן מדינות ושביצעו עבורי את הפעולות כאשר אני מפקח ומנהל אותם. אחד הפרילנסרים היה אחראי על בניית מערך הקישורים, השני היה אחראי על סיפוק התכנים, השלישי היה אחראי על העלאה ואופטימיזציה וניהול פעולות אחזקה שוטפות באתרים, והרביעי עשה בדיקות איכות לכל שלושת האחרים. כמובן שהיה צורך בביצוע של פעולות גיוס ביצוע הדרכות ויכולת להביא לתיאום מלא בין כולם בכדי שכל האופרציה תעבוד באופן חלק. כאשר יש רצון להתפתח לשווקים בינלאומיים, יש צורך להעריך את כמות ועומס העבודה ובהתאם לכך להבין מהו כוח האדם שנצטרך ולאילו תפקידים.

ייצור תוכן בשפה הרלוונטית
הקמה של אתר בשוק שונים מצריכה ייצור של תכנים בשפות השונות. מאחר ואנו מעוניינים להגיע לקהלים כמה שיותר גדולים ולנצל את הפוטנציאל המלא של כל שוק ושוק שאנו נכנסים אליו, כתיבת אתר בשפה האנגלית בלבד בתקווה שרוב המקומיים יודעים אנגלית ומסוגלים להתמודד איתה באותה ההצלחה כמו שהם מתמודדים עם שפת האם שלהם פשוט אינה מספיקה. לכן, כשאנו מעוניינים להתרחב לשוק חדש אנו נצטרך למפות את כל השפות שבהם אנו נצטרך לכתוב (לפעמים ישנה יותר משפה אחת מדוברת לכל מדינה), נצטרך גם לבצע תרגום של כל התוכן שכבר קיים לנו באתר שחשוב שיופיע גם בשפות השונות, ולהכין תוכנית תוכן מפורטת לכל התכנים העתידיים שנרצה לכלול באתר בכל גרסה.
ישנם לא מעט אנשים שיחשבו שניתן לסגור את הפינה הזאתי בצורה קלה דרך ai או דרך גוגל טרנסלייט. אני די בטוח שלא צריך להסביר למה התרגום בגוגל טרנסלייט לחלוטין לא יכול לענות על רמת הכתיבה שאנו מעוניינים לייצר, אבל מעבר לזה חשוב להבין שגם AI, לפחות ברמתו בשנת 2025 לא מספיק כדי לבצע תרגום ברמה גבוהה שיראה כאילו מישהו מקומי שדובר את השפה ברמת שפת אם כתב.
המשמעות המעשית היא שנצטרך עזרה של אנשים דוברי שפת המקום: העדיפות העליונה ביותר היא ליצור קשר עם פרילנסרים מקומיים שהם דוברי השפה ולבדוק איתם את האפשרות לביצוע התרגומים והעלאה שלהם לאתר. זוהי האופציה הטובה ביותר אך גם היקרה ביותר. היא הטובה ביותר מאחר ואותם אנשים מבינים את השפה בצורה הטובה ביותר מבינים את הניואנסים התרבותיים ויודעים לבחור מטבעות לשון מקומיים כך שהמסר שיצא יתאים באופן מדוייק לשוק היעד.
אופציה נוספת שיכולה לעזור לנו לצמצם עלויות היא שימוש באנשים שזו היא אינה שפת האם שלהם או שימוש בAI כאשר נגייס אדם שהוא דובר שפת השוק ברמה של שפת אם בכדי לבצע בקרת איכות ותיקון טעויות בלבד.
מתעניין בקידום האתר שלך בחו"ל? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!
ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא
כלים נחוצים עבור קידום אתרים בחול
Google Market Finder
GMF כלי חינמי מבית Google שמאפשר למפות במהירות באילו מדינות נוספות כדאי לנסות ולקדם את האתר שלנו. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לכלי, להזין את כתובת האתר, לבחור שתיים-שלוש קטגוריות פעילות ולהגדיר את מדינת האם שלנו. לאחר ניתוח קצר מתקבלת רשימה של “Top Recommended Markets” בסדר עדיפות, בצירוף נתוני ביקוש, תחרות ועלויות פרסום משוערות. כך ניתן לסנן שווקים משתלמים, לבחור היכן להשיק גרסה לשונית חדשה ולתעדף השקעת תקציב בתרגום, קישורים ותוכן – עוד לפני שרוכשים דומיינים או מחזיקים שרתים בחו״ל.
כלים מתקדמים למחקר מתחרים
Ahrefs ו‑Semrush: שני הכלים הטובים ביותר כיום בשוק לביצוע מחקר מתחרים מתקדם. מאחר והתחרות בקידום אתרים בחו"ל היא הרבה יותר גבוהה, לבחור להצטייד באחד הכלים האלו זה מאסט! אמנם לא מדובר על כלים זולים אך בחישוב דיי זריז ניתן להבין שהמידע שהם מספקים חשוב הרבה יותר מההוצאה שמתלווה אליהם.
המדדים החשובים ביותר שהם מציגים הם דומיין רייטינג (domain rating) שנותן דירוג איכות לדומיינים מתחרים. הוא מאפשר להבין את אסטרטגית הקידום שלהם ואת הדרך שבה הגיעו למיקומים שבהם הם אוחזים. המדד החשוב הנוסף הוא keyword difficulty שמייצג את קושי ההתברגות על מילת מפתח שאנו מעוניינים להתקדם עליה. דרך מדד זה נוכל לבחור באופן מושכל וחכם לא רק על אילו מילים כדאי להתחרות מאחר ויש להם נפח חיפושים גבוה, אלא גם מה הסיכוי שנצליח במשימה הזאת.
כלים מתקדמים למחקר מילות מפתח
Mangools הוא כלי למחקר מילות‑מפתח ומעקב אחר דירוגים שבו אני משתמש בכדי להחליט על מילות המפתח שעליהם אתמקד וכדי לעקוב אחר קצב ההתקדמות.
הפונקציה בכלי של KWFinder מספקת אפשרות לדעת את נפחי החיפוש החודשיים המדויקים של כל ביטוי וביטוי שנחפש, מדד לקושי מילת מפתח בדומה לahrefs, רעיונות לביטויים נוספים לביטויי זנב‑ארוך, ועוד. חשוב לציין שגם הכלים למחקר מתחרים נותנים את הנתונים האלו אך ברמת דיוק פחות גבוהה.
כלי לדימוי גלישה במדינת היעד – VPN
VPN הוא כלי שמאפשר להתחבר למחשב מקומי במדינת היעד ולבצע את הגלישה ממנו. דוגמא טובה לכלי הזה הוא Geo Edge – הרחבת Chrome בתשלום שמאפשרת לבחור כתובת IP מרשימת מדינות,אם לדוגמא נבחר לונדון, מיד גוגל חושב שאנחנו בבריטניה וגולשים משם. כך ניתן לבצע מחקר מתחרים ללא הטיות לוקאליות, לבדוק אופטימיזציית עמוד בשוק זר או לבחון מודעות ממומנות המופעלות רק באזור ספציפי.

שימוש בביטויי זנב ארוך (Long Tail Keywords) וקידום לוקאלי
כאשר מעוניינים לבצע מחקר מילות מפתח לשווקים גדולים ותחרותיים, אסטרטגיית "זנב ארוך" יכולה בקלות להפוך מהמלצה כללית לאסטרטגייה העיקרית. ביטויי זנב ארוך הוא ביטוי שמכיל מספר גבוה של מילים, בדרך כלל 3 מילים ומעלה, שלרוב הם בעלי נפחי חיפוש קטנים יותר אך מי שמחפש בצורה הזאת יודע באופן מדויק מה הוא רוצה ולכן הוא בעל כוונת רכישה גבוהה יותר. למשל Plumber in Berlin Charlottenburg או SEO Specialist in Grand Rapids MI. ככל שמוסיפים עיר, מחוז, מאפיין או צורך מדויק, כך הביטוי מתארך והופך ליותר ממוקד, וגם רמת התחורתיות עליו יורדת. לכן, במקום לנסות לקבל דירוג טוב על ביטויים כלליים דוגמת SEO Services או Plumber USA, שעלולים להיות קשים מאוד, מומלץ להתמקד בביטויים ממוקדים וארוכים – כגון “SEO Specialist in Michigan”, “Plumber in Berlin Charlottenburg” או “Digital Marketing Consultant for French Startups”.
הסיבות המרכזיות לעבוד עם זנב ארוך הן שלוש: ראשית, תחרות נמוכה משמעותית – הרבה פחות אתרים מייעדים עמוד ספציפי ל SEO in Grand Rapids MI, ולכן קל יותר להתברג בדף הראשון. שנית, כוונת חיפוש גבוהה – גולש שמוסיף עיר, מחוז או צורך מדויק כבר “מוכן לקנות”, ולכן שיעור ההמרה עולה. ה"חיסרון" של השיטה היא שביטויי זנב ארוך הם בעלי נפחי חיפושים נמוכים ביחד לביטויים הכלליים יותר אך מאחר ומדובר על שוק בינלאומי שכולל נפחי חיפוש עצומים ביחס לכמות חיפושים שמתבצעת רק בישראל, עדיין תהיה אפשרות להגיע לקהל רב גם דרך ביטויים אלו.
שימו לב שהדוגמאות שניתנו כאן לביטויי זנב ארוך מתייחסות לקידום לוקאלי, כלומר קידום באיזורים גיאוגרפיים ספציפיים. קידום לוקאלי הוא אסטרטגיית קידום שמכילה עוד אפשרויות נוספות כגון פתיחת כרטיס בגוגל מפות אבל במקרה הזה נתמקד באספקט שלה של מחקר מילות מפתח. לביטויים לוקאליים ישנו יתרון נוסף בדמות התמחות גאוגרפית שמחזקת את אות ה E E A T (Expertise, Experience, Authority, Trust) בעיני Google. כשכל האתר ממותג סביב אזור מוגדר, הרלוונטיות שלו מתחדדת, מה שמגביר מאוד את ההתברגות במקומות גבוהים כאשר חיפושים מתבצעים מהאזורים הללו.
הגישה משתלמת גם בדפי תוכן: מאמר מדריך באורך 3,000 מילה על Best Keyword Research Tools for German Speaking Bloggers ימשוך קהל מצומצם אך מדוייק. כך, תוך חצי שנה ניתן לבנות מערך של מאמרים שלם סביב עשרים שלושים ביטויי זנב ארוך, שכולם יגיעו למקומות ראשונים ויביאו לאתר בדיוק את אותה כמות גולשים שהיו מביאים כמה ביטויים כלליים אבל בהשקעה תקציבית רבה יותר ולאחר הרבה יותר זמן.
מתעניין בקידום האתר שלך בחו"ל? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!
ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא
שימוש בתגית hreflang
תגית hreflang היא רמזור שמכוון את Google להציג לכל גולש את הגרסה הנכונה של האתר על פי שפתו או מדינתו, ומונעת מצב שבו תוכן זהה בשפות שונות מתויג כתוכן משוכפל.
אם נאמר לדוגמא שאני מעוניין לייצר גרסה באנגלית לאתר שיש לי כרגע ובעקבות כך אני מעוניין גם לבצע תרגום של המאמר הזה לאנגלית ולפרסם גם אותו יש צורך להגיד לגוגל שהעמוד הזה בעברית והעמוד שתרגמתי לאנגלית הם למעשה אותו התוכן אך מיועדים כל אחד לדוברי שפה אחרת. תגית hreflang עושה בדיוק את הפעולה הזאת.
ניתן לייצר את התגית דרך מגוון כלים שיש ברשת, פשוט מחפשים hreflang generator בגוגל, והתוצאות הראשונות לרוב יפנו אתכם לכלים חינאמיים שיעזרו לכם. מזינים את כתובת העמוד בעברית (https://kfir menashe.co.il) ובוחרים את הקוד he IL, מוסיפים את כתובת העמוד המתורגם לאנגלית (https://kfir menashe.co.il/en) ובוחרים את הקוד en US לוחצים Generate ומקבלים קטע HTML קצר.
<link rel="alternate" href="https://kfir menashe.co.il" hreflang="he-IL" />
<link rel="alternate" href="https://kfir menashe.co.il/en" hreflang="en-US" />
<link rel="alternate" href="https://kfir menashe.co.il" hreflang="x-default" />
את שלושת השורות מדביקים באזור <head> של שני העמודים – גם בעברית וגם באנגלית – כדי ש Google יבין שמדובר באותו תוכן בשתי שפות שונות ולא יראה אותם כשכפול. יש צורך לבצע פעולה כזאת לכל עמוד באתר שנרצה לתרגם. במידה ובונים את האתר דרך מערכת הניהול וורדפרס ישנם לא מעט תוספים להפיכת אתר רגיל לאתר רב לשוני שכוללים באופן מובנה את הפונקציה של href lang ועוד פונקציות נוספות שעוזרות בתהליך הקידום בכל שפה ושפה.
מאמרים ומידע על קידום אתרים
אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים שיעשו לכם סדר בנושא.

Negative SEO – קידום אתרים שלילי
מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

קידום שחור – הקידום ה"לא חוקי" של גוגל
קידום שחור הוא טכניקת SEO אסורה המכוונת להטעיית מנועי החיפוש. קראו פה על הטכניקות, הסיכונים וכיצד להימנע מהם?

Negative SEO – קידום אתרים שלילי
מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

קידום שחור – הקידום ה"לא חוקי" של גוגל
קידום שחור הוא טכניקת SEO אסורה המכוונת להטעיית מנועי החיפוש. קראו פה על הטכניקות, הסיכונים וכיצד להימנע מהם?
לקוחות ממליצים




מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ