אתרי תדמית לדוגמא

מוזמנים להתרשם מאתרי התדמית שבניתי ולעיין במדריך על איך נראה אתר תדמית טוב לדוגמא. כך תדעו שהאתר שאתם מתרשמים ממנו הוא באמת טוב.

אורן-נפתלי-יועץ-נדלן
כפיר מנשה

אורן נפתלי – יועץ נדל"ן

אתר שירותי ייעוץ הנדל"ן של הוא אתר תדמית שנבנה באמצעות וורדפרס. האתר מותאם למכשירים ניידים וכולל גם עמוד נחיתה, אופטימיזציה ובלוג מאמרים.

אבי-הסעות
כפיר מנשה

בניית אתר לחברת הסעות עם מעל ל-50 דפים !

אחד האתרים המורכבים ביותר שבניתי בתחילת דרכי. מעל ל40 עמודי שירותי, גלריה עם מעל ל10 פריטים ובלוג מאמרים לחדשות ועדכונים. כנסו עוד כדי לראות את הפרוייקט.

מה תגלו במדריך הזה?...

איך-נראה-אתר-תדמית-טוב-לדוגמא

בניית אתר תדמית היא האופציה הטובה והזולה ביותר עבור עסקים קטנים ובינוניים שמעוניינים להציע את השירותים שלהם גם דרך האינטרנט. מדובר על אתרים ממוקדים שנועדו להציג את בית עסק ואת השירותים שלו. לרוב, אתרים כאלו הם יכלולו מינימום 5 עמודי ליבה בנוסף לעמודים או פוסטים בעלי תוכן אינפורמטיבי שיתנו ערך לגולשים וישמשו לבניית וניהול המוניטין של העסק כמומחה בתחומו.

על מה כדאי להסתכל כאשר בוחנים אתר תדמית לדוגמא

כל אתר תדמית, בניגוד לשאר סוגי האתרים כמו דפי נחיתה, חייב להכיל לפחות ארבעה דפים בסיסיים, אני קורא להם דפי ליבה.

  1. דף בית
  2. דף אודות
  3. דף צור קשר
  4. דף שירותי העסק

בנוסף לדפי הליבה האלו אתרי תדמית לרוב מגיע עם תוספות דפים שמעשירות אותו כמו :

  1. דף שירות יעודי לכל סוג שירות של עסק (במידה ואכן ישנים כמה סוגי שירות שהעסק מציע)
  2. דף בלוג שבו מוצגים מאמרים, בנוסף לכמה דפי מאמרים בתחום המומחיות של עסק
  3. דף גלריה. במידה וזהו עסק שיכול להציג תיק עבודות זהו דף נחוץ

אתר שלא מכיל את אחד מדפי הליבה או שאתם רואים שקיים פער בין מורכבות השירותים שהעסק יכול להציע לבין המורכבות של האתר, זהו אינו אתר תדמית שבנוי 100% כמו שצריך. במצב כזה יכול להיות שבונה אתר לא הצליח להבין נכון את צרכי העסק או שללקוח לא היו את המשאבים להשקיע מעבר לאתר בסיסי. בכל אופן חשוב לחפש את הדפים הללו או את הפערים כאשר אתם מסתכלים על אתרי תדמית לדוגמא ומנסים להעריך את טיבו.

בדיקת-אתר-תדמית-לדוגמא
עשו לכם צ'ק ליסט מסודר לכל אתר שאתם בודקים

מה הופך אתר תדמיתי לאתר טוב ?

במשפט אחד, אתר תדמית טוב הוא אתר שמותאם לעסק ולשוק ב-100%… אבל אנחנו כאן לשם הפירוט, אז הנה כמה סעיפים חשובים:

  1. מיקוד בקהל היעד הספציפי שלכם – האתר שאתם בונים, בדיוק כמו העסק שלכם, צריך לכוון ולדבר בשפה של קהל היעד שאילו אתם מייעדים את המוצרים והשירותים. לא יכול להיות שאתר שמוכר יהלומים לא ישדר יוקרה ולא יכול להיות שאתר של חברת אבטחת מידע לא ישדר ביטחון. יש להבין מיהם הלקוחות הפוטנציאלים של העסק, ולאפיין את האתר כך שישדר עבורם את מה שהם מעוניינים לראות.
  2. ניווט קל ופשוט – בנייה נכונה של אתר תדמית מתאפיינת בניווט קל ופשוט, בייחוד אם מדובר על בניית אתר שמאפשרת בנייה קלה מאין כמוהה של תפריטי ניווט. כמובן שזה מתחיל בתפריט הראשי של האתר שצריך להכיל קישור לכל אחד מהדפים, אך בנוסף לכך כדאי לפקוח עין ולבדוק האם יש קישורים מהטקסט ומהתמונות שמובילים לדפים רלוונטים והאם יש קישורים בולטים בין דפים שקשורים מבחינת התוכן שלהם אחד לשני. ניווט קל עושה את החיים של הגולשים לקלים מאוד ואתר שמכיל קישוריות טובה בהחלט מקבל הרבה נקודות (ולקוחות) על כך.
  3. קריאה לפעולה – כל דף, אבל כל דף! חייב לכלול קריאה לפעולה של הגולש, בין אם מדובר על כפתור התקשרות, טופס יצירת קשר, הרשמה לרשימת תפוצה, הזמנה לעשות לייק לדף הפייסבוק או כל דבר מעבר לרק לשהות באתר ולקרוא. גם כבונה אתרים וגם כמקדם אתרים אני מוצא את עצמי חוזר על האמרה הזו המון בפני לקוחות שלי "דף ללא קריאה לפעולה לא שווה כלום!". כאשר אתם מדפדפים באתר תדמית לדוגמא נסו לשים לב עד כמה הוא מגרה אתכם לבצע פעולה כלשהי או לחילופין עד כמה הוא "אדיש" לעובדה שנכנסתם אילו.
  4. לקוחות ממליצים – עדויות מגבירות את הסמכותיות של העסק, לכן כדאי מאוד דפי הליבה יכללו עדויות חיוביות על העסק, בייחוד ליד המקומות בהם מתבצעת קריאה לפעולה.
  5. קישורים לדפי רשתות חברתיות – אם אתם יודעים שלעסק יש דף בפייסבוק או בכל רשת חברתית אחרת, כדאי מאוד לבדוק האם האתר מזמין אתכם לבקר גם בדף הפייסבוק ולעשות לו לייק. קישור לדף זה לרוב יימצא בתפריט בסוף האתר (נקרא גם פוטר) או בתפריט שנמצא בצד הדף (סיידבר), אך גם אם הוא לא יופיע במקומות אלו כדאי בהחלט שיופיע איפשהו.
  6. עמוד 404 – דף 404 הוא דף שגיאה, יודע גם בכותרתו "הדף שחיפשתם לא נמצא" ובטוח שנתקלתם בלא מעט כאלו כגולשים ברשת. דף 404 מעוצב הוא אלמנט קריטי לקידום האתר שכן אחד המדדים שלפיו גוגל בוחן את האתר ובוחר איך לדרג אותו הוא אחוז הנטישה של הגולשים. אם דף השגיאה נשאר במתכונת של דף ללא שום אפשרות לפעולה חוץ מלחזור אחורה (ובמקרים יותר גרועים הוא אפילו יהיה כתוב באנגלית כי אף אחד לא טרח לערוך אותו) גולשים שיגיעו אילו יצאו מהאתר. בכדי לבדוק את דף ה404 של כל אתר בו אתם גולשים תוכלו ללכת לשורת החיפוש של הדפדפן שלכם, להקליד את כתובת האתר ולכלול בה גם שם של עמוד שבטוח לא יהיה קיים ולראות מה מוצג. לדוגמא, אם ניקח את האתר שלי, הקלידו בשורת החיפוש https://www.kfirmenashe.com/fjsodkfjsoif (אני בכוונה לא מכניס לכם פה קישור, תתאמצו קצת 😉 ) עשו את אותו הדבר לעל אתר התדמית שתרצו לבחון ותראו לאן הוא מוביל אתכם.
  7. אופטימיזציה למנועי חיפוש – כיום כבר לא מספיק רק לבנות אתר תדמית שמוכר, צריך גם למצוא את הדרך להביא אילו את הגולשים. זה למעשה התפקיד של השיווק הדיגיטלי. ניתן להביא גולשים דרך קמפיינים ממומנים או פרסום בפייסבוק אבל הדרך היציבה ביותר ושגם מספקת את המוצר המשלים הטוב ביותר לבניית אתר תדמית היא קידום אתרים אורגני בגוגל. קידום שיגרום לאתר שלכם לקפוץ באופן טבעי בתוצאות החיפוש כאשר מחפשים שאת השירות שהעסק מציע בלי צורך לשלם לשום גוף אחר עבור מודעות או שטחי פרסום.
  8. כתיבה נכונה – שקודם כל מתמקדת בנתינת ערך לגולשים ולא לאחר מכן בשיווק העסק.
  9. עדכוני תוכן על בסיס קבוע – אתר תדמית שמתעדכן ומתחדש הוא אתר שמוכר! כתיבת תוכן לאתר הוא נושא קריטי מאחר שככל שיש יותר מאמרים, שינויים, מבצעים וחדשות כך הגולשים חוזרים יותר לאתר ,ולבסוף גם יצרו קשר עם בעל העסק לקבלת שירות.

לסיכום

אתר תדמית טוב  יכיל גם את הדפים הנחוצים וגם את האלמנטים שהופכים אותו לבולט וממיר. מקווה מאוד שהצלחתי לחדד מעט את העין שלכם לפעם הבאה שתבדקו אתרי תדמית לדוגמא. בהצלחה!

לקוחות ממליצים

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

דילוג לתוכן