דף הבית >> דפי נחיתה מעוצבים לדוגמא
מוזמנים להתרשם מדפי הנחיתה לדוגמא ולעיין במדריך על איך נראה דף נחיתה טוב לדוגמא. דרכו תדעו לבחון בצורה נכונה את האתרים שאתם מתרשמים מהם.
לבעלי עסקים שמעוניינים לבנות דף נחיתה לשירות או למוצר שהם מציעים כדאי לדעת איך נראים דפי נחיתה טובים לדוגמא ולפי אילו פרמטרים ניתן לקבוע מהו דף נחיתה טוב ומה לא. דבר זה נכון גם במצב שבו הם בוחרים לשכור את שירותיו של בונה אתרים שיבצע עבורם את העבודה. הסיבה לכך היא שדף נחיתה, למרות היותו אתר זול יחסית, הוא הוצאת שיווק מאוד גדולה שכן הוא מתלווה לרוב לקמפיין ממומן שעלותו יכולה להיות גבוהה מאוד. במצב בו דף הנחיתה נבנה בצורה לא נכונה, גם אם הקמפיין יביא הרבה תנועה של גולשים ומתעניינים, התנועה הזו לא תתורגם בסופו של דבר ללקוחות בפועל שכן אלו ינטשו את דף הנחיתה במידה וזה לא מילא את תפקידו כמו שצריך.
כאשר מעוניינים לבחון דפי נחיתה לדוגמא יש צורך להבין את האלמנטים השונים שהופכים דף נחיתה לכזה שעושה את העבודה כמו שצריך. דפי נחיתה יכולים להראות מאוד מרשימים לעין לא מקצועית גם אם הם לא באמת עושים את העבודה, זאת מאחר ולרוב נוטים יותר להסתכל על העיצוב. אם אנו אוהבים את איך שהדף נקלט בעין אנו נחשוב שהוא גם דף נחיתה טוב ושכזה אנו רוצים לעסק שלנו. אבל גם בכאן, בדיוק כמו באתרי תדמית, מדובר באשליה. לדף נחיתה טוב ישנם כמה אלמנטים חשובים מאוד שחייבים להיכלל (וגם כאלו שחייבים שלא להיכלול) בכדי שיחשב לדף נחיתה טוב וככזה שבסופו של דבר ימשוך גולשים וישדר להם שכדאי להם להפוך ללקוחות. אז הנה לכם המדריך על איך בנוי דף נחיתה טוב לדוגמא.
דף נחיתה הוא דף שמטרתו העיקרית היא להמיר גולשים ולהפוך אתם ללקוחות במהירות. בניגוד למיניסייט או לאתר תדמית, אין כל צורך בפירוט נרחב מידי או כתיבה על אודות העסק. ההתמקדות היא רק על המוצר או השירות הספציפי שהעסק מעוניין לקדם בכדי לא לבזבז זמן או להסיט את הפוקוס של הגולש למקום אחר. בכדי להצליח בכך על דף נחיתה להכיל כמה אלמנטים
בנוסף לחשיבות של האלמנטים שעל דף נחיתה להחיל ישנה חשיבות לא פחות גדולה לאלמנטים שהוא אינו צריך להכיל :
למעשה דף נחיתה טוב נשפט לפי קרטריון עיקרי והוא : עד כמה ממוקד הדף במטרת ההמרה של הגולש. ככל שהוא יותר ממוקד – כלומר מכיל את מה שבאמת צריך בכדי להמיר את הגולש במהירות, ורק אותם, כך הוא משיג את יעודו בצורה טובה יותר. האלמנטים שצויינו למעלה נועדו להמחיש איך נראה דף נחיתה ממוקד, אך כמובן שיש המון דפי נחיתה שסוטים מכך, כלומר מכילים אלמנטים נוספים או מחסירים חלק מהאלמנטים שצוינו. לכן חשוב להבהיר שבמידה ונתקלים באלמנט נוסף בדף נחיתה, בכדי לדעת האם נכון שהוא יופיע צריך לחשוב האם זה חיוני להמרה הגולש. במידה וכן אז דף הנחיתה שאתם רואים הוא דף נחיתה טוב.
עסקים המעוניינים לקדם מוצר ספציפי – דפי נחיתה נועדו יותר עבור הצגת מוצר מרכזי, מוצר במבצע או שירות שמכניס הרבה כסף לבעל העסק. לכן דף נחיתה יהיה אידיאלי עבור עסקים שכבר יש להם אתר שמציג את כל השירותים או המוצרים האחרים של העסק, ומעוניינים להבליט את אותו מוצר בודד בכדי לקדמו
עסקים שמעוניינים להריץ קמפיין ממומן בגוגל – עמוד נחיתה צריך להצתוות לקמפיין כלשהו בכדי לשאת פירות ולהביא לקוחות. בניגוד לאתרים גדולים עם הרבה תוכן, עמוד נחיתה בודד לא יכול למשוך אילו גולשים באופן אורגני. גם גוגל וגם הרשתות החברתיות לא ימהרו לחשוף ולהציג דף כזה מאחר ולא מדובר על אתר שמתאפיין במתן ערך לגולשים (שזהו הפרמטר העיקרי לדירוג בגוגל), אלא על דף פרסומי. לכן, אם מעוניינים לבנות דף נחיתה חשוב להבין שלא מדובר בהוצאה זולה כל כך אלא דווקא בעלות גבוהה עקב הוצאת הפרסום שיתלוו לבנייה.
עסקים המעוניינים באתר שיציג את העסק שלהם – ישנו הרבה בלבול בין דפי נחיתה לבין מיניסייטים מאחר ובשני המקרים מדובר על אתרים בעלי עמוד אחד. למרות זאת, ישנו הבדל מהותי בין השניים – מיניסייט הוא גרסה מצומצת של אתר תדמית שנותנת במה לכל החלקים והשירותים השונים שהעסק מציע בעוד שדף נחיתה הוא עמוד שנועד להתמקד במוצר או שירות אחד בלבד. עסקים קטנים שמעוניינים בדריסת רגל ראשונה בעולם האינטרנט ורוצים אתר שיציג את העסק שלהם בעמוד אחד בכדי לחסוך בעלויות נכון יהיה אם יכוונו לבניית מיניסייט ולא דף נחיתה.
מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ
בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.
© כפיר מנשה | קידום אתרים שעובד! כל הזכויות שמורות.