kfir-menashe-transperent-logo
kfir-menashe-transperent-logo

בניית אתר לעסק בהתאמה של 100%

אם אתם מחפשים איש מקצוע שיבנה עבורכם אתר לעסק, אתם במקום הנכון! קוראים לי כפיר מנשה ואני בונה אתרים ומקדם אותם למקומות הראשונים בגוגל!
kfir-SEO-freelancer
מקדם אתרים

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

אתרים לדוגמא

בניית אתרים למגוון גדול של עסקים. כל האתרים בנויים על פלטפורמת וורדפרס, הפופלרית ביותר בעולם ומשלבים שימוש בכלים ובתוספים והמתקדמים ביותר בשוק. 

אורן-נפתלי-יועץ-נדלן
כפיר מנשה

אורן נפתלי – יועץ נדל"ן

אתר שירותי ייעוץ הנדל"ן של הוא אתר תדמית שנבנה באמצעות וורדפרס. האתר מותאם למכשירים ניידים וכולל גם עמוד נחיתה, אופטימיזציה ובלוג מאמרים.

בניית אתר לעסק - מה תקבלו אצלי

אתר רספונסיבי עם התאמה מלאה לנייד

אתר מותאם באופן אוטומטי לכל סוגי וגדלי המסכים הקיימים, גם טלפונים ניידים וגם טאבלטים.

דומיין ואתר ששייכים לכם

אתר שחוקית שייך לכם ורק לכם, ולא נשלט על ידי שום גורם נוסף. בנוסף תקבלו שנה של אחסון ללא עלות על שרתים ישראלים ייעודיים שברשותי.

מערכת ניהול התוכן וורדפרס

מערכת ניהול התוכן הפופולרית ביותר בעולם! קלה ופשוטה לתפעול על ידי כל משתמש גם ללא ידע כלשהו בתכנות או בבניית אתרים.

ממשק בניית העמודים אלמנטור

בנייה עמודי האתר באמצעות תוסף האלמנטור – ממשק בניית הדפים הנוח והפופולרי ביום כיום מבטיח את היכולת לשנות ולערוך כל דף בקלות וביעילות.

התאמה לגוגל

כל האתרים שאני בונה מותאמים באופן מלא לגוגל דבר שעוזר מאוד בהתברגות במקומות טובים בתוצאות החיפוש.

מעקב מדידות

חיבור האתר לגוגל אנליטיקס, מערכת למדידת ביצועים שבודקת כמה משתמשים הגיעו אל הדף, מהיכן, אילו פעולות ביצעו וכל נתון נוסף שיכול להעיד על ביצועי האתר.

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 24 ביקורות
powered by Google
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

כל מה שצריך לדעת על בניית אתר לעסק

בניית אתר לעסק היא בנייה של אתר בהתאמה של 100% גם לצרכי העסק וגם לשוק בו הוא פועל. ההתאמה לשוק מתבצעת על ידי מחקר שוק ומתחרים מקיף והטמעה של אלמנטים חשובים שנמצאו באתר שנבנה. זוהי התאמה קריטית להבלטה והצלחה של האתר ויכולה להוות גם בסיס נהדר לתהליך קידום עתידי.

ממהרים? הנה השאלות (והתשובות) המרכזיות

בניית אתר לעסק כולל התאמה של האתר גם לסוג האתר הדרוש, גם לצרכי הלקוח והעסק וגם לשוק שבו העסק פועל. ההתאמה לשוק כזו היא זו שהופכת את התאמה לכזו של 100% והופכת אתר רגיל לאתר עם אלמנט תחרותי בולט במיוחד!

מדובר על ביצוע מחקר מתחרים ומחקר שוק כחלק מבניית האתר לשם מציאה של אלמנטים קריטיים שלא עולים בתהליך אפיון רגיל 

כי זה מה שמהווה את האקסטרא מייל להצלחת האתר! זהו אלמנט ידוע שמבצעים בתהליך קידום אורגני שמהווה את התשתית ההכרחית. שילוב של אלמנט זה בתהליך הבנייה הוא הבטחה ברורה להצלחה עתידית של האתר

פשוט לא.

הניסיון לחסוך כמה עשרות שקלים בסעיף הזה מביא לאתר שאינו עונה על הסטנדרטים הכי בסיסיים של אתר אינטרנט רציני.

מדובר על תהליך אפיון מעמיק במיוחד שבו בונה האתרים מתפקד גם כיועץ ולא רק כאיש ביצוע. לאחריו נשלחת ללקוח סקיצה ראשונה ומתחיל פינגפונג בין ונה האתרים לבעל העסק עד להעלאה של האתר לאויר

אתרים בהתאמה מלאה יקרים יותר בכ-10%-20% מאתרים ללא אפיון מעמיק.

מה זה בניית אתר לעסק ומה זה כולל?

איך בניית אתר לעסק הופכת למותאמת ב-100%?

בניית אתר לעסק היא תהליך רחב ומקיף שמטרתו לספק לא רק נוכחות דיגיטלית אלא כלי עבודה חזק שמייצג את העסק בצורה מיטבית. התאמת האתר ל-100% מתבצעת בשלוש רמות עיקריות. הראשונה מתמקדת בהתאמה לסוג האתר הנדרש, השנייה בהתאמה לצרכי העסק והלקוח, והשלישית – שהיא הנדבך המיוחד ביותר בתהליך – בהתאמה לשוק שבו העסק פועל.

התאמה לסוג האתר הנדרש

התאמת האתר לסוג הנדרש היא השלב הבסיסי והראשון בתהליך בניית אתר לעסק. סוג האתר משפיע באופן ישיר על המבנה, העיצוב והפונקציונליות שהוא יציע, ולכן בחירה נכונה בסוג האתר קריטית להצלחת הפרויקט. ישנם ארבעה סוגים עיקריים של אתרים לעסקים, וכל אחד מהם מתאים לצרכים שונים: אתרי תדמית, חנויות אינטרנטיות, מיניסייטים ועמודי נחיתה.

  • אתרי תדמית – אתר תדמית הוא הסוג הנפוץ ביותר של אתרים לעסקים. אתרים אלו מיועדים לעסקים שמציעים שירותים, אך אינם מוכרים מוצרים פיזיים דרך האתר. אתר תדמית מהווה "כרטיס ביקור דיגיטלי" לעסק, והוא כולל לרוב חמישה עמודים בסיסיים: עמוד בית שמציג את המסר המרכזי של העסק, עמוד אודות שמסביר על העסק ועל צוות העובדים, עמוד צור קשר שמאפשר ללקוחות לפנות בקלות, וכן עמודי שירותים שמפרטים את השירותים שהעסק מספק.
  • חנויות אינטרנטיות – חנות אינטרנטית מתמקדת במכירת מוצרים אונליין והיא שונה בתכלית מאתר תדמית מבחינת מבנה ותפקוד. חנויות אלו כוללות את כל המרכיבים הבסיסיים של אתר תדמית, אך מוסיפות חלקים ייעודיים שמאפשרים רכישה ישירה דרך האתר. מבנה האתר כולל עמודי קטגוריות מוצרים, עמודי מוצרים פרטניים, סל קניות ומערכת תשלום.
  • מיניסייט – מיניסייט הוא גרסה מצומצמת של אתר תדמית. מדובר באתר קטן שמסתכם לרוב בעמוד אחד או במספר עמודים בודדים, והוא מתאים לעסקים שמבקשים נוכחות דיגיטלית ראשונית אך מעוניינים להקטין את העלויות ככל האפשר. עם זאת, מאחר שמדובר בפתרון פשוט ומצומצם, מיניסייט פחות מתאים לעסקים שמחפשים ייצוג מקיף ומעמיק יותר.
  • עמוד נחיתה – עמוד נחיתה הוא אופציה נוספת ליצירת אתר מצומצם וממוקד. בניגוד למיניסייט, עמוד נחיתה מתמקד בדרך כלל בקידום מוצר או שירות ספציפי, במטרה להניע את הגולשים לפעולה מסוימת, כמו השארת פרטים או רכישה. עמוד נחיתה הוא כלי שיווקי אפקטיבי שנעשה בו שימוש בעיקר בקמפיינים פרסומיים, כך שאם הרצון הוא להציג את העסק בכללותו ולא רק להתמקד במוצר זו לא האופציה הראשונה שנבחרת

הבחירה בסוג האתר תלויה בכמה גורמים מרכזיים כמו אופי העסק וסוג השירותים או במוצרים, תקציב, השלב בו נמצא העסק ועוד. בגדול וזהו הבסיס הראשוני של ההתאמה שצריך לעשות ולאחריו ניתן לגשת לשלב השני שהוא התאמת האתר לצרכי העסק

customade websites
בניית אתר לעסק מתחילה בקביעה של סוג האתר שיבנה

התאמה לצרכי העסק והלקוח

השלב הבא בתהליך הוא אפיון האתר והתאמתו לצרכי העסק והלקוח. בתהליך זה, בונה האתרים נפגש עם בעל העסק – פיזית או בזום – כדי להבין לעומק את השירותים שמציע העסק, את הקהל שאליו הוא פונה ואת המטרות המרכזיות של האתר.
בשלב זה מחליטים אילו עמודים נוספים ייכללו באתר, מעבר לאלו שנגזרים מסוג האתר שנבחר, ומה יהיה התוכן בכל עמוד. לדוגמה, אם מדובר בעסק שמציע שירותים ויזואליים כמו עיצוב גרפי, חשוב לכלול גלריה להצגת עבודות. אם העסק מספק תוכן מקצועי או שירותי ייעוץ, ניתן לכלול בלוג מאמרים שבו יפורסמו טיפים, מדריכים ומידע רלוונטי. לדוגמה, שבו אתם נמצאים כרגע וכולל בתוכו שירות של בניית אתרים כולל גם גלריית פרוייקטים אחרונים שבה אני מציג אתרים שכבר בניתי ללקוחות שלי. דוגמה אחרת היא אתר שבניתי עבור יועץ הנדל"ן אורן נפתלי שבו אין הרבה אפשרויות להצגת פרוייקטים באופן ויזואלית ולכן בו כללתי בלוג שהוא מציע.
התאמת האתר כוללת גם עיצוב מותאם אישית. בונה האתרים משתמש בלוגו, צבעים ופונטים ייחודיים כדי לשמור על מיתוג אחיד שמשקף את זהות העסק. בנוסף, ניתן לשלב תמונות וסרטונים של העסק עצמו, של צוות העובדים או של הבעלים, כדי להוסיף מימד אישי שמושך את הלקוחות.

התאמה לשוק

התאמת האתר לשוק שבו העסק פועל היא השלב השלישי והייחודי ביותר בתהליך בניית אתר לעסקים. שלב זה מתמקד בזיהוי והבנת המאפיינים המיוחדים של התחום שבו העסק פועל וביצירת אתר שמותאם בצורה מדויקת לצרכים ולציפיות של הלקוחות הפוטנציאליים באותו שוק. התאמה לשוק מתבצעת באמצעות מחקר מתחרים ומיפוי של ה"חוקים הלא כתובים" שמאפיינים את התחום.
לכל תחום פעילות יש סגנון ייחודי שמתבטא בעיצוב, בתוכן ובמבנה האתר. למשל, אתרים בתחום ההורות והילדים, כמו האתר שבניתי עבור גן דולב בהרצליה, מעוצבים באופן שמדגיש רכות, אמון וחמימות. לעומת זאת, אתרים בתחום הבנייה או האינסטלציה נוטים לעיצוב פונקציונלי, בהיר וישיר, שמדגיש מקצועיות וזמינות.
מחקר השוק מאפשר לזהות את הציפיות המדויקות של הלקוחות ולבנות אתר שמדבר בשפה שלהם. לדוגמה, בתחום השירותים המקצועיים, עמוד ממליצים שמציג ביקורות לקוחות הוא אלמנט קריטי ליצירת אמון ולבניית קשר ראשוני עם הלקוח. לעומת זאת, בנישות כמו מסחר אלקטרוני, הדגש הוא על מבנה חנות אינטרנטית קל לשימוש, שמספק חוויית משתמש נוחה ומובילה את הגולש לתהליך רכישה מהיר ופשוט.
התאמה לשוק לא רק משדרגת את הנראות והמבנה של האתר, אלא גם מעניקה לו יתרון תחרותי משמעותי. אתר שמותאם לשוק שבו העסק פועל לא רק עונה על צורכי העסק, אלא גם משדר ללקוחות הפוטנציאליים שהוא מבין את הצרכים שלהם ומהווה בחירה מדויקת עבורם.

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

למה ההתאמה לשוק כל כך חשובה?

התאמת האתר לשוק שבו העסק פועל היא מרכיב קריטי בתהליך בניית אתר לעסקים, במיוחד כאשר מדובר במתן מענה ללקוחות פוטנציאליים ולדרישות הייחודיות של התחום. בעוד שההתאמות לסוג האתר ולמבנה העסק מהוות את הבסיס, ההתאמה לשוק מעניקה לאתר עומק אסטרטגי ויכולת לבלוט מול מתחרים. אחת התרומות החשובות של התאמה לשוק היא זיהוי והטמעת אלמנטים שבעל העסק לא תמיד יעלה על דעתו, אפילו במהלך תהליך אפיון בסיסי. מדובר במרכיבים שיש להם השפעה משמעותית על הצלחת האתר ועל הפיכתו לכלי עבודה יעיל שמייצג את העסק בצורה אופטימלית.
תהליך התאמת האתר לשוק מתחיל במחקר מקיף על השוק והנישה שבה פועל העסק. בונה האתרים בוחן לעומק מה מציעים המתחרים: אילו סוגי עמודים הם כוללים, כיצד הם מציגים את השירותים שלהם, ואילו מאפיינים דומיננטיים מאפיינים את האתרים המובילים בנישה. לדוגמה, בתחומים שבהם הלקוחות מעריכים שקיפות, כמו שירותים פיננסיים, עמודי מחירון מפורטים יכולים להיות קריטיים. לעומת זאת, תחומים אחרים שבהם קיימת התקשרות ארוכת טווח עם הלקוחות, כמו שירותי ייעוץ או פרויקטים מתמשכים, דורשים דגש נוסף על יצירת אמון. במקרים אלו, הקמת עמוד ממליצים שמכיל חוות דעת אמינות מלקוחות קיימים היא קריטית. בתחום עיסוק כזה, אתר שמציג ממליצים בצורה מקצועית ונגישה יכול להיות ההבדל בין עסק שמצליח להביא לקוחות דרך האתר לבין כזה שלא מצליח להניב תוצאות.

בתחום קידום האתרים האורגני, שבו אני מתמחה, נהוג לשלב מחקר מתחרים ומחקר שוק כחלק בלתי נפרד מתהליך הקידום. במהלך השנים הבנתי שמחקר זה הוא שלב חיוני לא רק עבור אתרים פעילים המעוניינים לשפר את דירוגם בגוגל, אלא גם עבור אתרים שנמצאים עדיין בשלבי הבנייה. בשל כך, אני מיישם את הגישה הזו גם כשאני מספק שירותי בניית אתרים בלבד, מבלי להציע קידום מתמשך. עבור עסקים המבקשים אתר שממצה את הפוטנציאל שלו ב-100%, התאמה לשוק היא המפתח להצלחה מאחר ואתר מותאם שוק מספק יתרון תחרותי בולט. אם וכאשר יעלה הצורך בתהליך קידום אקטיבי, אתר שכבר הותאם לשוק יהיה ערוך להתמודד בתחרות ולהגיע למיקומים גבוהים בעמודי התוצאות של גוגל. מעבר לכך, ישנן אף נישות שבהן ההתאמה לשוק בלבד עשויה להספיק כדי לגרום לאתר להתברג בצורה טובה בתוצאות החיפוש, גם ללא השקעה בתהליך קידום ממושך. התאמה לשוק אינה רק מהלך שמניב יתרונות עסקיים ושיווקיים מיידיים, אלא גם מהווה השקעה אסטרטגית בעלת ערך לטווח ארוך.

SEO
בתחום של קידום אתרים אורגני נהוג לשלב מחקר מתחרים מקיף

איך מתבצע תהליך בניית אתר לעסקים בפועל?

תהליך בניית האתר מתחיל בתהליך אפיון מקיף, שמטרתו להבין את הצרכים המדויקים של העסק ואת הדרישות של השוק שבו הוא פועל. בשלב הראשון, בונה האתרים נפגש עם בעל העסק – בפגישה פיזית או זום – כדי ללמוד על העסק, מבנהו, השירותים שהוא מציע והמטרות המרכזיות של האתר. במהלך שיחה זו מתקבלת החלטה ראשונית על העמודים שייכללו באתר, כגון עמודי שירותים, בלוג, גלריות, חנויות מקוונות ועמודים נוספים שיכולים להעצים את חוויית המשתמש באתר.
לאחר מכן, מבוצע מחקר שוק שבו נבחנים אתרים מתחרים בתחום. מחקר זה אינו מוגבל לשוק המקומי בלבד, ובמקרים רבים נבדקים גם אתרים מקבילים בשווקים בינלאומיים. המטרה היא לזהות את האלמנטים שמאפיינים את האתרים המובילים בשוק, כמו מבנה עמודים, סידור התפריטים, או עיצוב המתאים לטלפונים ניידים. בונה האתרים משלב את התובנות ממחקר השוק בתהליך האפיון. הוא מעלה הצעות לשדרוגים ולהוספת אלמנטים שלא נלקחו בחשבון בתחילת התהליך. כך נוצרת סקיצה ראשונית של האתר, שמועברת לבעל העסק לעיון ולהערות.
התהליך כולל מספר סבבים של פינג-פונג בין בעל העסק לבונה האתר. בעל העסק בוחן את הסקיצה, מציע תיקונים או שינויים, ומעביר משוב. בונה האתר משדרג את האתר בהתאם ומעביר אותו חזרה לעיון נוסף. הפינג-פונג נמשך עד שהסקיצה הסופית מאושרת.
בניגוד לתהליך רגיל של בניית אתרים, במקרה זה בונה האתרים לוקח חלק פעיל בתהליך זה, לא רק כמבצע, אלא גם כיועץ. הוא מצביע על הזדמנויות לשיפור האתר, מציע אלמנטים חדשים על סמך הניסיון שלו, ומכוון את בעל העסק לקבלת החלטות מבוססות. לאחר השלמת תהליך הבנייה, האתר מועלה לאוויר. זהו השלב שבו בעל העסק מחליט אם הוא מעוניין לשלב שירותי קידום ושיווק נוספים, כמו קידום אורגני או פרסום ממומן.

בונה אתרים שהוא גם יועץ
בבניית אתר לעסק, בונה אתרים מתפקד גם כיועץ

כמה זמן לוקח לבנות אתר מותאם לשוק?

למרות המורכבות הנוספת של התאמת האתר לשוק, זמן הבנייה דומה לאתר רגיל. בדרך כלל, התהליך נמשך בין שבוע לשבועיים מרגע סיום האפיון וקבלת החומרים הדרושים. מיומנות של בונה אתרים מאפשרת לשלב את ההתאמות הנדרשות במהירות מבלי להאריך משמעותית את לוחות הזמנים.

מה המחיר של בניית אתר לעסק בהתאמה של 100%?

המחיר של בניית אתר תלוי בסוג האתר, כמות העמודים ורמת ההתאמה לשוק. מיניסייט הוא האופציה הזולה ביותר, בעוד שאתר חנות אינטרנטית יהיה היקר ביותר. מעבר לכך, גם כמות העמודים משפיעה ישירות על המחיר, שכן אתר תדמית עם חמישה עמודים יעלה פחות מאתר דומה עם עשרה או עשרים עמודים. במקים מסויימים, אתרי תדמית גדולים במיוחד עשויים להיות יקרים אף יותר מאתרי חנות אינטרנטית קטנה. לכך מתווספת גם העלות של התאמת האתר לשוק שמוסיפה שעות עבודה ומחשבה מצד בונה האתרים, ולכן אתרים בהתאמה מלאה יקרים יותר בכ-10%-20% מאתרים ללא אפיון מעמיק.

אפשרויות נוספות לקידום אתר מותאם לעסק

תהליך בניית האתר עצמו יכול לכלול שני אלמנטים מרכזיים שיכולים להקל על קידום האתר בהמשך ולחסוך תהליכים מורכבים בעתיד. מדובר על פעולות חד פעמיות שנעשות תוך כדי בניית האתר, שאינן דורשות תשלום חודשי כמו בתהליך קידום אתרים רגיל, אך הופכות את האתר להרבה יותר מותאם למנועי החיפוש. אלמנטים אלו יכולים לעזור לאתר להתברג בתוצאות החיפוש כבר מההתחלה, גם מבלי להיכנס לתהליך קידום מתמשך.

מחקר מילות מפתח

האלמנט הראשון הוא מחקר מילות מפתח, שמטרתו להתאים את האתר למונחי החיפוש של הלקוחות הפוטנציאליים (שימו לב שעד עכשיו התאמנו אותו לעסק ולשוק, וכרגע נוסף אלמנט של התאמה גם לדרך החיפוש של הלקוחות את השירותים של העסק). במהלך תהליך זה, בונה האתרים חובש את הכובע של מקדם האתרים ומזהה אילו ביטויים משמשים את הגולשים כאשר הם מחפשים שירותים דומים לאלו שהעסק מציע. לדוגמה, בעסק המספק שירותי ייעוץ לעסקים קטנים, עמודי השירות יכולים להיות מותאמים לביטויים כמו "ייעוץ עסקי לעסקים קטנים" או "תכנון אסטרטגי לעסק קטן". כך, אם לקוח מחפש את הביטוי בגוגל, עמוד ייעודי מהאתר יופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש.

אופטימיזציה למנועי חיפוש

האלמנט השני הוא אופטימיזציה (התאמת האתר לגוגל) והיא כוללת שילוב של מילות המפתח שנמצאו במחקר במקומות אסטרטגיים בתוך העמודים. פעולה זו מאפשרת למחקר מילות המפתח להיתרגם לעלייה בדירוגים של העמודים בפועל. מילות המפתח משולבות בכותרות שונות, בתיאורי תמונות, בתוך התוכן עצמו ובאלמנטים נוספים של האתר. גוגל מזהה את השילוב הזה ומבין שהעמוד רלוונטי למילת החיפוש, ולכן מדרג אותו גבוה יותר.
מעבר לכך, אופטימיזציה של האתר מתמקדת גם בהפיכת האתר לאטרקטיבי למשתמשים. התהליך כולל יצירת כותרות מושכות שמעודדות הקלקה, כתיבת תוכן שיווקי שגורם לגולשים להתעניין יותר בעסק, ועיצוב עמודים שמובילים את הגולש לביצוע פעולות כמו השארת פרטים, יצירת קשר או רכישת מוצר. השילוב של אלמנטים שיווקיים אלו מגביר את הסיכוי שהגולשים יהפכו ללקוחות קבועים בבית העסק.

כאשר האלמנטים האלו משולבים כחלק מתהליך הבנייה, האתר הופך לכלי עבודה חזק שעובד עבור העסק מבלי להזדקק בהכרח לתהליך קידום ארוך. אתרים שעוברים התאמות אלו יכולים להתברג גבוה בתוצאות החיפוש אפילו בנישות פחות תחרותיות, ולעיתים מספקים תוצאות מרשימות כבר בשלבים הראשונים.

מאמרים ומידע נוסף על בניית אתרים

אם גם אתם רוצים לדעת איך בונים אתר אתם מוזמנים לקרוא את סדרת המאמרים הבאה שלי שתעשה לכם סדר בנושא.

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 24 ביקורות
powered by Google
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא