החומרים שאני מלמד כמרצה לקידום אתרים
מחקרים לקידום אתרים
- מחקרי שוק
- מחקרי מתחרים
- מחקר מילות מפתח
אופטימיזציה למנועי חיפוש
- תגיות מטא
- התאמת כותרות תמונות ותוכן
- בניית מערך קישורים פנימיים
מושגים בעולם קידום האתרים
- No Index
- Nofollow
- הפניות
- 404
- XML
כלים בסיסיים ומתקדמים לקידום אתרים
- גוגל סרץ' קונסול
- גוגל אנליטיקס
- Screaming Frog
- Ahrefs
- SEMrush
- חיפושים מתקדמים בגוגל
- גוגל אלרטס
- גוגל טרנדס
קידום אופסייט
- קישורים חיצוניים
- אזכורים והמלצות
- דירוגים וביקורות
חוויית משתמש (UX/UI)
- התאמת צבעים פונטים ולוגו לאתר
- עיצוב סקיצות לדפי האתר
- הגדלת המרות באתר
ניהול מוניטין
- ניהול ביקורות
- הקמת נכסים שונים לשמירה על שם המותג
- יצירת מאמרי סקירה אוהדים
קידום שחור ועונשים
- קידום אתרים שלילי
- עדכוני אלגוריתם של גוגל
- סוגי עונשים והדרך לצאת מהם
קידום במובייל
- אתרים רספונסיביים
- ASO
הניסיון שלי כמרצה
מרצה במכללת האקריו
מרצה בקורסי שיווק דיגיטלי ובניית אתרים, בניית מערכי שיעור, בנייה ובדיקה של מבחנים
לימוד במסגרות אקדמיות
מתן הרצאות והעברת תרגולים פרונטליים באוניברסיטת בן גוריון ומכללת ספיר
ניסיון בדיבייט
חברות פעילה של 3 שנים במועדון הדיבייט של אוניברסיטת בן גוריון
הדרכת סגלי הוראה
הרצאות לסגלי הוראה אקדמיים על שיפור יכולות ההוראה, ההרצאה ועמידה מול קהל תחת חברת פסיפס למידה ומוטיבציה
הדרכת סטודנטים ללמידה נכונה
הרצאות על הקניית הרגלי למידה נכונה לסטודנטים במכללה האקדמית תל אביב יפו במסגרת פרוייקט מצויינות לחיזוק סטודנטים מהפריפרייה והשכבות החלשות
קורסי גמול השתלמות
העברת קורסי העשרה מסגרת גמולי השתלמות לעובדי המגזר הציבורי במגוון מכללות
השתתפות בפרויקטים מיוחדים
העברת קורסי יזמות עסקית והכנה לעולם העבודה כחלק מפרויקט מיוחד של שיקום אסירים בכלא באר שבע.
עוד לפני הכניסה שלי לעולם השיווק הדיגיטלי, במהלך לימודיי באוניברסיטה, עסקתי רבות במתן הרצאות, תרגולים ועמידה מול קהל. ככל שעשיתי זאת יותר גיליתי שאני נהנה מזה וכל הזמן משפתר ומשתכלל, גם בדרך בה אני מעביר את הידע וגם בעזרים ובמצגות בהם אני משתמש. הרצתי בפני עשרות סוגי קהלים ועל המון נושאים מתחום הפסיכולוגיה בו השלמתי שני תארים אקדמאיים. כאשר נכנסתי אל תחום קידום האתרים ידעתי שברגע שארכוש מספיק ניסיון אשלב את הידע שצברתי עם האהבה שיש לי לעמידה בפני קהל, וכך התחלתי במתן הרצאות במכללת האקריו, תוך העברת הרצאות על קידום אתרים והרצאות לבניית אתרים גם עבור בעלי עסקים המעוניינים ללמוד יותר כיצד יוכלו לקדם את העסקים שלהם. בנוסף לזה התחלתי גם להציע שירותי ייעוץ ושיעורים כמורה פרטי לקידום אתרים מתוך הבנה שהיכולת שרכשתי בהעברת ידע יכולה גם לעזור לאלו המעוניינים בלימוד במסגרת פרטנית.
מה הופך מרצה לקידום אתרים למרצה טוב באמת?
מה שהופך מרצה לקידום אתרים למרצה טוב זה ניסיון בעמידה מול קהל. אינני יודע עד כמה נחשפתם לשמות הגדולים בתחום קידום האתרים אך מי שמכיר ויודע שם לב שאין חפיפה גדולה במיוחד בין יכולותיהם כמקדמי אתרים לבין היכולת שלהם להעביר חומר לימודי וידע בצורה מעניינת וקליטה. גם אם מול אותו קהל יעמוד המומחה הטוב ביותר שקיים כיום בתחום, עם מעל ל20 שנות ניסיון ורזומה עשיר של קידום כל החברות הגדולות במשק, אם יכולת העברת הידע שלו אינה מפותחת יהיה עדיף להחליף אותו במקדם עם עשירית מהניסיון שלו אבל עם היכולת להעביר את הניסיון הזה בדרך הטובה ביותר שקיימת. זה בדיוק מה שאני מביא איתי אל ההרצאות שלי, ניסיון של מעל לעשור בעמידה מול קהל ומתן הרצאות למגוון גדול מאוד של קהלים.
מאמרים ומידע על קידום אתרים
אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים שיעשו לכם סדר בנושא.
הפרמטרים העיקריים שקובעים את קידום האתר
גוגל הצהירו שישנם כמה מאות פרמטרים שקובעים איך אתר יתקדם בתוצאות. בכדי לעשות את החיים פשוטים אני מביא לכם כאן את ה4 החשובים ביותר
קידום אורגני או ממומן – מה יותר כדאי?
מתלבטים בין קידום אורגני לקידום ממומן? המאמר מסביר את ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל שיטה, ומסייע בבחירה המתאימה לעסק שלכם.
הפרמטרים העיקריים שקובעים את קידום האתר
גוגל הצהירו שישנם כמה מאות פרמטרים שקובעים איך אתר יתקדם בתוצאות. בכדי לעשות את החיים פשוטים אני מביא לכם כאן את ה4 החשובים ביותר
קידום אורגני או ממומן – מה יותר כדאי?
מתלבטים בין קידום אורגני לקידום ממומן? המאמר מסביר את ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל שיטה, ומסייע בבחירה המתאימה לעסק שלכם.