kfir-menashe-transperent-logo
kfir-menashe-transperent-logo

קידום אתרי חנות

אם אתם מחפשים מקדם אתרים שיזניק את החנות שלכם קדימה, אתם במקום הנכון! קוראים לי כפיר מנשה ואני מקדם אתרים למקומות הראשונים בגוגל!
מקדם אתרים
kfir-SEO-freelancer

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל להגדיל משמעותית את כמות המכירות של העסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

קידום של חנויות אינטרנטיות

קידום אתר חנות נעשה ברובו באופן דומה לקידום אתרים רגיל, אך כולל דגשים ייחודיים נוספים. חלקם נוגעים להתמקדות בעמודי קטגוריות המוצרים, ביצוע הפניות עבור מוצרים שירדו מהמדף, טיפול טכני נכון עבור ווריאציות שונות של מוצרים ועוד.

ממהרים? הנה השאלות (והתשובות) המרכזיות

מעבר לאתרי דרופשיפינג ואתרי מכירות גדולים כמו אמאזון ואיביי, ישנם גם אתרי תדמית שמשלבים חנות בתוכם וגם אתרים שהם אתרי חנות בלבד (או אתרי חנות טהורים)

אתר חנות מכוון בראש ובראשונה למכירת מוצרים. לכן, לרוב הוא יכיל תפריט ראשי עם קטגוריות מוצרים, ועמוד בית שמציג מוצרים וקטגוריות. עמודים אחרים שאינם קשורים ישירות למכירה ידחקו למקומות יותר משניים

קודם כל מתמקדים בעמודי קטגוריות המוצרים מאחר ואילו מייצגים בצורה הנאמנה ביותר את הביטויים שדרכם מחפשים את המוצרים השונים בחנות.

מעבר לכך חשוב לבצע הפניות למוצרים שירדו מהמדף כדי לא לאבד קרדיט ולטפל באופן נכון טכנית במוצרים מורכבים כדי שהווריאציות שונות שלהם לא יבלבלו את הבוטים של גוגל

כדאי לדאוג למערך קישורים פנימיים לקטגוריות הרלוונטיות, לכלול סרטוני וידאו ולהמליץ על מוצרים משלימים (ולוא דווקא דומים) בכדי לעודד גישה לעמודים נוספים באתר.

כן. שקלו הוספה של צ'טבוט מבוסס בינה מלאכותית, הקפידו לצאת במבצעים והנחות או לחלק קופונים והוסיפו אפשרות למתן חוות דעת וביקירות גולשים.

קידום אורגני של אתר חנות (E-Commerce) אינו שונה באופן מהותי מקידום של כל אתר אחר, אלא מהווה הרחבה של עקרונות ה־SEO הרגילים. ההרחבה הזאת מתבטאת דגשים המותאמים למטרה העיקרית של אתר חנות שהיא למכור מוצרים באופן ישיר מהאתר. פה אשתדל לענות על שאלות כמו כיצד מבנה החנות משפיע על הקידום?, במה שונה אתר שמציע חנות כתוספת (לצד שירותים או תדמית) לעומת אתר שכל כולו מכוון מכירה?, וכיצד להתמודד עם עמודי מוצרים מרובים. כמו כן, אדון בקשיים שכיחים (למשל מוצרים שמסתיימים במלאי או מתיישנים) ובפתרונות אפשריים.

ecommerce seo

סוגים שונים של אתרי חנות

אתר תדמית עם תוספת חנות

בסוג אתר זה מדובר קודם כל על אתר תדמית ורק לאחר מכן גם על חנות אינטרנטית, שמגיעה כתוספת של חלק דינאמי לאתר אבל לא מהווה את מרכז העיסוק. המטרה העיקרית באתר מסוג זה היא קודם כל להציע שירותים וליצור מערכת יחסים בין קהל הגולשים לעסק. המוצרים שנמכרים מהווים רק תוספת לפעילות השוטפת של האתר ולמעשה מהווים הכנסה צדדית. עם זאת, למרות שהחנות עצמה אינה מרכז האתר אלא רכיב משני או משלים, היא עדיין דורשת התייחסות מקצועית לצורך קידום, ניהול ותפעול.

יש יתרון גדול בשילוב בין חנות בתוך אתר תדמית. אם אתר תדמית מציג למשל קורסים ושירותים הניתנים על ידי אדם או חברה, ייתכן שבהמשך יעלה הרצון גם למכור גם ספרים, מדריכים, מוצרים גשמיים או קבצים דיגיטליים שמרחיבים את ההיצע. בכך מנצלים את התנועה האורגנית שכבר מגיעה לאתר תדמית כדי להציע רכישות נוספות. לדוגמה, אם האתר שייך לחברת ייעוץ תזונה, ייתכן שהחברה תרצה למכור גם תוספי בריאות או ספר מתכונים.

כיצד החנות משולבת במבנה האתר?

  1. תפריט ראשי – לרוב, העמודים הסטטיים של אתר התדמית (דף הבית, אודות, שירותים וכו',) ישארו בראש התפריט:  והחנות תתווסף כעוד עמוד שגם הוא מופיע בתפריט יחד איתם. מעבר לתוספת הזאת ולעמודים נוספים שיכולים להיות מוצגים, כאשר מרחפים על אופציית החנות בתפריט, ניתן יהיה להגיע אל קטגוריות המוצרים השונות.
    2. קטגוריות חנות מצומצמות – חנות היא חלק דינאמי באתר, וזה אומר שהיא מכילה עמודי מוצרים ועמודי קטגוריות מוצרים. זאת בדומה לבלוג, שגם הוא חלק דינאמי, ומכיל פוסטים וקטגוריות פוסטים. בחלק של החנות באתר תדמית לרוב נראה מספר מצומצם של קטגוריות ולא עשרות קטגוריות (שאולי גם יכילו תתי־קטגוריות בתוכם). בהמשך לכך גם כמות המוצרים לא תהיה גדולה במיוחד מאחר ששוב, החנות לא מהווה את מרכז האתר.
    3. עמוד הבית – חנות שהיא רק “תוספת” עשויה לא לקבל מקום מרכזי גם בעמוד הבית. כלומר, החנות לא תשתלט על כל הדף ולא יוצגו מאות מוצרים מיד עם הכניסה לאתר, אלא יוצג אזור קטן יחסית, לרוב אחרי השער והחלק שמציג את השירותים, שבו ניתן יהיה לראות “מוצרים מומלצים” או “מוצרים פופולריים”. עיקר דף הבית עדיין יציג את מהות האתר: השירותים, המידע שבו וכדומה.
    4. סיידבר (Sidebar) ופוטר (Footer) – תוספת של קישורים לקטגוריות שונות של החנות ושל מוצרים בהחלט יכולו לתפוס מקום בתפריטים אלו. ניתן יהיה לכלול חלק שמציג מוצרים נבחרים או מבצעים חמים ובפוטר האתר ייתכן שיופיע קישורים לקטגוריית המוצרים שנרצה לקדם.

ניתן לראות דוגמא לשילוב של אתר תדמית עם חנות בקישור הבא

המוצרים של גן דולב
דוגמא לחלק של חנות מצומצמת בתוך אתר תדמית - מתוך האתר של גן דולב

אתר חנות "טהור"

בבניית אתר חנות “טהור”, אין כמעט עמודי תדמית או תוכן שמטרתם לספר סיפור מעמיק על העסק. במקום זאת, כל האתר מקדיש את תשומת ליבו למכירת מוצרים ישירה. מדובר לרוב בעסקים המספקים מגוון נרחב של מוצרים, כאשר הגולש נכנס לאתר בידיעה שהוא מחפש לרכוש, ולאו דווקא לקבל שירות או להכיר את העסק לעומק. להלן כמה מן המאפיינים ודגשים המרכזיים על מבנה של אתר מסוג זה:

עמוד הבית: ממוקד מבצעים, קטגוריות ומוצרים

אם באתר תדמית בשילוב חנות, יש קישור בתפריט הראשי לעמוד חנות מוגדר שבו מוצגים כל המוצרים, אז באתר חנות עמוד הבית (שהוא העמוד החשוב ביותר בכל אתר) הוא עמוד החנות. מטרת עמוד הבית באתר זה היא לעודד מכירה של מוצרים וכמה שיותר. הפריים (frame) הראשון שיראה הגולש באתר ברגע הכניסה יכלול ככל הנראה באנרים בולטים המכריזים על מבצעים, הנחות או מוצרים חדשים ופופולריים. מתחתייהם יופיעו לרוב קטגוריות המוצרים המוצלחות בחנות או מוצרים ספציפיים שבעל האתר מעוניין לקדם. כל אלו כמובן גם יהיו מקושרים לעמוד הקטגוריות המלאים או לעמוד המוצרים הספציפיים, וזאת במקום הצגת מידע על העסק כפי שקורה באתרי תדמית. האתר של מחסני חשמל היא דוגמא מעולה לאתר מסוג כזה.

התפריט הראשי מכיל רק קטגוריות מוצרים

בכל אתר, התפריט הראשי הוא המקום שממנו ניתן לנווט לחלקים הראשיים והחשובים ביותר באתר. באתר חנות, החלקים האלו הם עמודי קטגוריות המוצרים. במידה ומדובר באתר עם המון מוצרים, קטגוריות ותת קטגוריות, לרוב נראה בתפריט קישורים לקטגוריות העל הגדולות ("מכונות כביסה", "מקררים", "טלפונים"), ואם נרחף עליהן עם העכבר תפתח גלילה שתציג לנו את תתי הקטגוריות שמתחתן ("טלפונים אנדרואיד", "אייפון", "טלפונים כשרים" וכדומה). התפריט הראשי של אתר חנות בנוי כדי לשקף את צורת החיפוש האמיתית של הלקוחות. לדוגמה, אנשים שמחפשים מוצר מסוים יקלידו בגוגל "מכונת כביסה 7 קילו", "טלוויזיה 50 אינץ'" או "אייפון 14", ולא שמות של מוצרים ספציפיים ולכן התפריט באתר מתאים את עצמו לכך. לרוב ממיינים את הקישורים בתפריט הראשי לפי מידת הפופולריות או נפח החיפושים של הקטגוריות. העיקרון הוא 'מה אנשים מחפשים הכי הרבה, יושם בקדמת הבמה'.

שאר העמודים (שאינן עמודי חנות, קטגוריות מוצרים או עמודי מוצר) הופכים למשניים ונדחקים לפוטר

אתרי חנות מעוניינים למקד את המשתמש ברכישת מוצרים. לכן, עמודים כמו 'אודות', 'צור קשר', 'מדיניות פרטיות' או 'תנאי שימוש' אכן חשובים מבחינת חוקיות ושקיפות, אך אינם בליבת התהליך. לכן כל העמודים שצויינו לעיל ועמודים נוספים כגון 'מדיניות משלוחים', 'החזרות', 'התחייבות לאיכות', 'אודות החברה' יופיעו בפוטר.
כיוון שהאתר מכוון כולו למכירה, יהיה נדיר למצוא בהם עמודי 'בלוג' או מאמרים. אם בכל זאת יש בלוג לאתר, גם הוא יהיה בפוטר של האתר.

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל להגדיל משמעותית את כמות המכירות של העסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מה שונה בקידום אתר חנות לעומת אתרים אחרים?

ישנם כמה אלמנטים שונים בקידום חנות לעומת קידום אתרים אחרים כאשר הגדול שבהם הוא ההתמקדות בעמודי קטגוריות המוצרים.

עיקר התנועה האורגנית שמגיעה לחנויות מתחילה בחיפושים על ביטויים שמשקפים קטגוריות ולא מוצר בודד. לדוגמה, כאשר גולשים מעוניינים לרכוש מכונת כביסה הם יחפשו לרוב "מכונת כביסה, ואם יש להם מאפיין מסויים שהם רוצים במכונה שיקנו הם יציינו גם אותו מה שיכול להראות כמו “מכונת כביסה פתח עליון” או “טלוויזיה 55 אינץ’”. אם נסקור חנויות אינטרנטיות נראה לרוב שביטויים כמו אלו שצויינו לרוב מובילים לעמודי קטגוריה של מכונת כביסה ולוא דווקא של מוצרים. עמודי מוצרים לרוב יציינו כמה מאפיינים ספציפיים של המוצר בכדי לבדל אותו ממוצרים דומים אחרים, לדוגמא "מכונת כביסה, פתח עליון אלקטרה 8 ק"ג 1000 סל"ד גימור לבן". אף גולש בחיים לא יחפש ביטוי כזה מאחר והוא ספציפי מידי, גם אם בסוף החיפוש שלו יוביל לקניית המכונה הספציפית שכרגע ציינתי, החיפוש שלו יתחיל בביטוי כמו "מכונת כביסה 8 ק"ג".

פירוש הדבר שמחבינת מקדם האתר עמודי המוצר הבודדים לעיתים פחות חשובים, ואילו עמודי הקטגוריה הם אלו שצריכים לקבל תשומת לב משמעותית. מעבר לכך בחנויות שבהן יש ריבוי מוצרים, קיימים עשרות או מאות דגמים המשתייכים לאותה קטגוריה, ולעיתים עם הבדלים מינוריים בינהם, כך שגם מבחינה טכנית קשה יהיה לקדם כל מוצר כזה בנפרד.

מעבר לכך חשוב לזכור שעמודי קטגוריה מאפשרות ניווט קל ופשוט ונתונים למשתמש להבין אילו מוצרים זמינים עבורו. אם העמוד בנוי נכון, הגולש גם יראה מידע ראשוני על כל מוצר וכך יוכל להעמיק בעמודי המוצרים הרלוונטיים לו.
חשוב לציין שכשיש הרבה תתי-קטגוריות באתר מסויים כדאי לבחון גם את נפח החיפושים של תתי הקטגוריות כאשר מבצעים מחקר מילות מפתח, לדוגמא "מכונת כביסה אלקטרה" כי יכול בהחלט להיות שהן יהיו בעלות נפח חיפושים שלא נופל מאילו של הקטגוריות הראשיות.
טיפ חשוב לקידום של עמודי הקטגוריות שהרבה בעלי חנויות מזניחים (וחבל) הוא לשלב קטע טקסט בעמוד המסביר על המאפיינים וההבדלים, מניע לרכישה ומשלב מילות מפתח רלוונטיות. אם נחשוב על הדוגמא של מכונות הכביסה, ניתן להוסיף מדריך קניה שמפרט על מה כדאי לבדוק ולוודא לפני שרוכשים מכונת כביסה, שיעזור לקונים להחליט איך לבחור. זה נכון שמבחינת חוויית משתמש טקסט בעמוד קטגוריה יכול להיות טיפה פחות רלוונטי מאחר ומי שמגיע לעמוד קטגוריית מוצרים מעוניין לרכוש ולא לקבל מידע, אך כך גוגל מזהה תוכן מעמיק וזה בהחלט עוזר להתברג במקום גבוהה. כדי להתגבר על המתח שנוצר פה בין חוויית משתמש אופטימלית לבין פוש נוסף שנירצה לתת לקידום העמוד, ניתן לכלול את הטקסט הנוסף בחלקים בתחתיים יותר של העמוד, לאחר שרוב המוצרים כבר הוצגו.

online-shopping-seo
קידום של אתר חנות מתמקד רבות בקידום של עמודי קטגוריות המוצרים ותתי קטגוריות המוצרים

אסטרטגיה נוספות לקידום אתר חנות

ביצוע הפניות (Redirect) למוצרים שירדו מהמדף

אם מוצר ירד מהמדף או הדגם התיישן, למשל iPhone 4 שממזמן כבר לא רלוונטי, מומלץ לא למחוק את העמוד אלא להפנות את עמוד הקטגוריה של אייפון 4 ועמודי המוצרים הספציפים שהיו בו לעמוד מוצר חלופי או לעמוד קטגוריה יותר כללית, לדוגמא עמוד הקטגוריה הכללי של אייפונים. כך נשמר הכוח והדירוג שצבר האתר על עמודים אלה ומועבר לעמודים האחרים. מעבר לכך, הפניות מסוג זה מקטינות את הסיכוי להופעתם של קישורים שבורים.

טיפול בתוכן טכני עבור מוצרים דומים

כאשר לחנות יש עשרות מוצרים דומים (למשל טבעות יהלום עם הבדלי קראט בודדים), נוצר קושי לכתוב תוכן שונה לכל עמוד ולרוב בעלי אתרים מעתיקים את התוכן בין העמודים. חשוב להכניס נתונים ייחודיים בכל עמוד (צבע, משקל, מפרט) כדי למנוע שכפול מוחלט של התוכן ולשפר את הסיכוי לקידום של עמודי המוצרים וגם של עמודי הקטגוריות שלהם. גרסה יותר בעייתי של התופעה שציינתי עתה היא העתקה של הפירוט שמספק היצרן או היבואן כדי שיהווה את מירב התוכן בעמוד המוצר. חשוב לזכור שהיבואן או היצרן תיארו את המוצר בטקסט זה באתר שלהם ומעבר לכך רוב החנויות האינטרנטיות משתמשים באותו הטקסט מה שיכול להוביל לתוכן משוכפל בין בעשרות אתרים שונים. כדי להימנע ממצב כזה כדאי לייצר ייחוד של התוכן על ידי הוספת מידע מקורי, להרחיב עם כמה שיותר תיאורים ייחודיים ולשקול שימוש בכלים כמו בינה מלאכותית לצורך ניסוח משתנה. זו עבודה רבה, אך מסייעת לבלוט בגוגל.

התייחסות לווריאציות (צבע, מידה, דגם) באותו עמוד

במקום ליצור עמוד נפרד לכל וריאציה (חולצה שחורה / חולצה אדומה / חולצה כחולה), מקובל להשתמש בפתרונות טכניים כמו שימוש בפרמטרים שמאפשרים שימוש באותה הכתובת עבור כל הוריאציות של אותו המוצר. במידה ובונים את האתר על פלטפורמת וורדפרס, תוסף הווקומרס מאפשר את השימוש הזה בפרמטרים וכך ניתן להימנע מתוכן משוכפל, ועל הדרך גם להקל מאוד בניהול קטלוג המוצרים.

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל להגדיל משמעותית את כמות המכירות של העסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

טיפים לקידום ועידוד מכירות בעמודי המוצרים

  1. מבנה קישורים פנימיים
    מומלץ שבעמודי מוצר יוצגו קישורים לקטגוריות הרלוונטיות, לדוגמא קישור חזרה לכל מכונות הכביסה פתח עליון מכל עמודי המוצרים בקטגוריה. כך ניתן לרתום את עמודי המוצר כדי לחזק את עמודי הקטגוריה.
  2. המלצות על מוצרים משלימים
    במקום לכלול קישורים רק למוצרים דומים, ניתן לכלול בעמוד מוצר אחד הצעה למוצרים משלימים מקטגוריה אחרת ("קנית טלוויזיה? כדאי לבדוק גם זרוע תלייה מותאמת").
  3. שילוב סרטוני וידאו
    בחלק מהמוצרים ניתן להעלות סרטון קצר המסביר על מוצר או כזה שמערב סקירה של גולשים שרכשו את המוצר. סרטונים כאלו יכולים לבסס אמון במוצר ולעודד קנייה שלו, וזאת מעבר לכך שגוגל יתן עוד קרדיט לעמוד על שילוב של תוכן עשיר ובעל ערך לקונים פוטנציאלים.
  4. צ’אט אונליין או כפתור וואטסאפ
    חנויות משתמשות בצ’אט ישיר (לעיתים בוט) המופיע בדרך כלל כבועה צפה בצד המסך. חלונית הצ'ט הזאת היא תוספת לא רעה אבל חשוב שתהיה מחוברת לנציג אמיתי או לפחות לתוכנה שמשלב AI בכדי שזו תוכל לתת מענה אפקטיבי שיגרום ללקוח להרגיש שיש לו כתובת לשאלות.
  5. קופונים ומבצעים
    בחנויות אינטרנטיות כדאי להשתמש בקופונים (Promo Codes) או במבצעים, ובנוסף להציג “מחיר ישן” ומחיר “מבצע” חדש באדום, כדי לעודד רכישה מידית. גם אם אין הנחה “אמיתית” גדולה, עצם הצגת “מבצע” לעיתים מעלה את שיעור הקליקים והרכישות.
  6. חוות דעת וביקורות גולשים
    הוספת אפשרות לכתיבת ביקורת או מתן דירוג (Rating) בעמודי המוצר נותנת תחושה של שקיפות ואותנטיות. בהרבה מערכות ניהול ניתן לאשר ביקורת ידנית לפני שהיא עולה לאתר וכך נוכל להימנע מהחשש לקבלת ביקורות שליליות מאחר שברגע שכאלו עולות בעלי האתר יכול פשוט לא לאשר אותן מה שמבטיח שעדיין תישמר שליטה מלאה על התוכן ועל התדמית החיובית של האתר.

מאמרים ומידע על קידום אתרים

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים שיעשו לכם סדר בנושא.

inner links
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

המדריך המלא לבניית קישורים פנימיים באתר

מהם קישורים פנימיים, איך הם מסייעים לקידום האתר, כללים בסיסיים לבניית קישורי בעמודים השונים ואסטרטגיה מתקדמת למיקסום הערך שלהם בעיני גוגל.

negative-seo
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

inner links
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

המדריך המלא לבניית קישורים פנימיים באתר

מהם קישורים פנימיים, איך הם מסייעים לקידום האתר, כללים בסיסיים לבניית קישורי בעמודים השונים ואסטרטגיה מתקדמת למיקסום הערך שלהם בעיני גוגל.

negative-seo
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

מתעניין בקידום אתר חנות? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל להגדיל משמעותית את כמות המכירות של העסק שלך.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא