אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

דפי נחיתה מעוצבים לדוגמא

מוזמנים להתרשם מדפי הנחיתה לדוגמא ולעיין במדריך על איך נראה דף נחיתה טוב לדוגמא. דרכו תדעו לבחון בצורה נכונה את האתרים שאתם מתרשמים מהם.

מה תגלו במדריך הזה?...

דף-נחיתה-לדוגמא

על מה כדאי להסתכל כאשר בוחנים דף נחיתה לדוגמא

לבעלי עסקים שמעוניינים לבנות דף נחיתה לשירות או למוצר שהם מציעים כדאי לדעת איך נראים דפי נחיתה טובים לדוגמא ולפי אילו פרמטרים ניתן לקבוע מהו דף נחיתה טוב ומה לא. דבר זה נכון גם במצב שבו הם בוחרים לשכור את שירותיו של בונה אתרים שיבצע עבורם את העבודה. הסיבה לכך היא שדף נחיתה, למרות היותו אתר זול יחסית, הוא הוצאת שיווק מאוד גדולה שכן הוא מתלווה לרוב לקמפיין ממומן שעלותו יכולה להיות גבוהה מאוד. במצב בו דף הנחיתה נבנה בצורה לא נכונה, גם אם הקמפיין יביא הרבה תנועה של גולשים ומתעניינים, התנועה הזו לא תתורגם בסופו של דבר ללקוחות בפועל שכן אלו ינטשו את דף הנחיתה במידה וזה לא מילא את תפקידו כמו שצריך.

כאשר מעוניינים לבחון דפי נחיתה לדוגמא יש צורך להבין את האלמנטים השונים שהופכים דף נחיתה לכזה שעושה את העבודה כמו שצריך. דפי נחיתה יכולים להראות מאוד מרשימים לעין לא מקצועית גם אם הם לא באמת עושים את העבודה, זאת מאחר ולרוב נוטים יותר להסתכל על העיצוב. אם אנו אוהבים את איך שהדף נקלט בעין אנו נחשוב שהוא גם דף נחיתה טוב ושכזה אנו רוצים לעסק שלנו. אבל גם בכאן, בדיוק כמו באתרי תדמית, מדובר באשליה. לדף נחיתה טוב ישנם כמה אלמנטים חשובים מאוד שחייבים להיכלל (וגם כאלו שחייבים שלא להיכלול) בכדי שיחשב לדף נחיתה טוב וככזה שבסופו של דבר ימשוך גולשים וישדר להם שכדאי להם להפוך ללקוחות. אז הנה לכם המדריך על איך בנוי דף נחיתה טוב לדוגמא.

המטרה של דף נחיתה לדוגמא

דף נחיתה הוא דף שמטרתו העיקרית היא להמיר גולשים ולהפוך אתם ללקוחות במהירות. בניגוד למיניסייט או לאתר תדמית, אין כל צורך בפירוט נרחב מידי או כתיבה על אודות העסק. ההתמקדות היא רק על המוצר או השירות הספציפי שהעסק מעוניין לקדם בכדי לא לבזבז זמן או להסיט את הפוקוס של הגולש למקום אחר. בכדי להצליח בכך על דף נחיתה להכיל כמה אלמנטים

  1. כותרת בולטת ושיווקית
  2. תמונה/קרוסלת תמונות גדולה
  3. טקסט קצר הממקד את הגולש לקראת פעולה (יכול להכיל גם אייקונים או בולטים)
  4. קריאה לפעולה – טופס יצירת קשר / כפתור חיוג / כפתור וואצאפ / כולם ביחד

בנוסף לחשיבות של האלמנטים שעל דף נחיתה להחיל ישנה חשיבות לא פחות גדולה לאלמנטים שהוא אינו צריך להכיל :

  1. טקסט ארוך – כאשר הטקסט הוא ארוך ומפורט מידי זה יכול לפגום בפוקוס שאילו אנו רוצים לכוון את הגולש
  2. קישורים לעמודים או דפים אחרים – אין כל צורך או רצון להעביר גולשים לדפים נוספים אלא אם מדובר על חלק מהפעולה שהדף נועד לעודד.

למעשה דף נחיתה טוב נשפט לפי קרטריון עיקרי והוא : עד כמה ממוקד הדף במטרת ההמרה של הגולש. ככל שהוא יותר ממוקד – כלומר מכיל את מה שבאמת צריך בכדי להמיר את הגולש במהירות, ורק אותם, כך הוא משיג את יעודו בצורה טובה יותר. האלמנטים שצויינו למעלה נועדו להמחיש איך נראה דף נחיתה ממוקד, אך כמובן שיש המון דפי נחיתה שסוטים מכך, כלומר מכילים אלמנטים נוספים או מחסירים חלק מהאלמנטים שצוינו. לכן חשוב להבהיר שבמידה ונתקלים באלמנט נוסף בדף נחיתה, בכדי לדעת האם נכון שהוא יופיע צריך לחשוב האם זה חיוני להמרה הגולש. במידה וכן אז דף הנחיתה שאתם רואים הוא דף נחיתה טוב.

צקליסט-לדף-נחיתה-לדוגמא
כדאי להכין צ'ק ליסט לדפי הנחיתה שאתם בודקים ולראות אילו אלמנטים חוזרים והאם הם עוזרים להשגת המטרה

 

למי מתאים דף נחיתה

עסקים המעוניינים לקדם מוצר ספציפי – דפי נחיתה נועדו יותר עבור הצגת מוצר מרכזי, מוצר במבצע או שירות שמכניס הרבה כסף לבעל העסק. לכן דף נחיתה יהיה אידיאלי עבור עסקים שכבר יש להם אתר שמציג את כל השירותים או המוצרים האחרים של העסק, ומעוניינים להבליט את אותו מוצר בודד בכדי לקדמו

עסקים שמעוניינים להריץ קמפיין ממומן בגוגל – עמוד נחיתה צריך להצתוות לקמפיין כלשהו בכדי לשאת פירות ולהביא לקוחות. בניגוד לאתרים גדולים עם הרבה תוכן, עמוד נחיתה בודד לא יכול למשוך אילו גולשים באופן אורגני. גם גוגל וגם הרשתות החברתיות לא ימהרו לחשוף ולהציג דף כזה מאחר ולא מדובר על אתר שמתאפיין במתן ערך לגולשים (שזהו הפרמטר העיקרי לדירוג בגוגל), אלא על דף פרסומי. לכן, אם מעוניינים לבנות דף נחיתה חשוב להבין שלא מדובר בהוצאה זולה כל כך אלא דווקא בעלות גבוהה עקב הוצאת הפרסום שיתלוו לבנייה.

למי לא מתאים דף נחיתה

עסקים המעוניינים באתר שיציג את העסק שלהם – ישנו הרבה בלבול בין דפי נחיתה לבין מיניסייטים מאחר ובשני המקרים מדובר על אתרים בעלי עמוד אחד. למרות זאת, ישנו הבדל מהותי בין השניים – מיניסייט הוא גרסה מצומצת של אתר תדמית שנותנת במה לכל החלקים והשירותים השונים שהעסק מציע בעוד שדף נחיתה הוא עמוד שנועד להתמקד במוצר או שירות אחד בלבד. עסקים קטנים שמעוניינים בדריסת רגל ראשונה בעולם האינטרנט ורוצים אתר שיציג את העסק שלהם בעמוד אחד בכדי לחסוך בעלויות נכון יהיה אם יכוונו לבניית מיניסייט ולא דף נחיתה.

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא