למה צריך אתר אינטרנט לעסק?

בניגוד לדפי רשתות חברתיות או כרטיסי ביקור דיגיטליים, אתר אינטרנט הוא הנכס הכי חזק שיכול להיות לעסק ברשת ובמאמר הזה אפרט בדיוק למה.
why-website

מה תגלו במאמר הזה?...

ישנם הרבה אפשרויות לפרסום ושיווק דיגיטלי לעסק כמו יצירת כרטיס ביקור דיגיטלי, הקמת אתר אינטרנט, פתיחת ערוץ ביוטיוב, פתיחת דף עסקי בפייסבוק, בלינקדאין או בשאר הרשתות החברתיות. מבין כל אלו אתר אינטרנט הוא הנכס הכי טוב שיכול להיות לעסק ברשת ובמאמר הזה אפרט בדיוק מדוע.

אתר אינטרנט פשוט יותר מרשים

הסיבה הזו כשלעצמה יכולה להיות מספיקה להרבה מהמתלבטים, ובייחוד לאלו שרוצים לתת מראה רציני ויוקרתי לעסק שלהם. בניגוד לדפים ברשתות חברתיות, אתר לעסק, כאשר הוא מעוצב נכון ומקבל את המראה המתאים, משדר יותר סמכותיות ועושה רושם הרבה יותר חזק על גולשים ולקוחות פוטנציאלים. כל אחד יכול לפתוח דף בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות אבל להקים אתר זה כבר סיפור אחר שלא כל עסק יכול לאפשר לעצמו. זו בדיוק הסיבה שזה נחשב לצעד גדול שמשדר הרבה יותר השקעה, רצינות, ביטחון ויציבות.

אתר אינטרנט נותן בעלות מלאה על הנכס

בניגוד לאמצעי פרסום אחרים ברשת כמו דפים ברשתות חברתיות, אתר אינטרנט זהו נכס ששייך לכם. במילים פשוטות זה אומר שאתם יכולים לעשות בו כל דבר שרק תרצו, אתם חופשיים להעלות אילו תכנים שתרצו מתי שתרצו וכמה שתרצו, בלי צורך לתת דין וחשבון לאף אחד. זאת בניגוד לדפים עסקיים בפייסבוק או ערוצי יוטיוב שכפופים למדיניות פרסום שלא מאפשרת להעלות תכנים שמנוגדים לה. המדיניות הזו מוכתבת על ידי הרשתות עצמן, כגופים עסקיים שהוא בעל אינטרסים ושאיפות משלהן, ואם אילו לא מתיישבים עם התוכן שדף מסויים מעלה, הן יכוליות ברגע אחד להסיר אותו לצמיתות בלי להתחשב בנזק שנגרם מכך לבעל אותו הדף. בנוסף לכך משתמשים אחרים ברשת יכולים להתלונן על תוכן שלא נראה להם ובמקרים לא מעטים כמה תלונות בודדות יכולות להפסיק בכדי שהרשתות יבחרו להוריד את התכנים הללו בלי לשאול אף אחד.

הכפיפות הזו לגורם עסקי זר או לגחמות של גולשים אחרים, ויהשענות עליהם לצרכי הנוכחות של העסק ברשת, יכולה להיות צעד מאוד מסוכן אם זוהי הנוכחות היחידה. כדאי מאוד שיהיה אתר תדמית שתמיד נמצא באויר בנוסף.

אתר-אינטרנט-לעסק
הדפים שהקמתם ברשתות החברתיות לא באמת שייכים לכם. הם שייכים לרשתות

שליטה מלאה על החשיפה והנראות

החשיפה והנראות של הדפים ברשתות החברתיות גם היא כפופה למדיניות הרשתות. כלומר הרשתות החברתיות יכולות להחליט שהן מגבירות או מקטינות את החשיפה של דפים מסויימים בתוך הרשת. בעבר היו לדפים עסקיים חשיפה גדולה מאוד בפייסבוק, דבר שהתנגש עם הרצון של פייסבוק להכניס יותר כסף ממודעות ממומנות. לכן פייסבוק פשוט הקטינה את החשיפה של דפים עסקיים בצורה משמעותית כך שבעלי העסקים יצטרכו לשלם כסף בכדי שהדף שלהם יראה שוב לגולשים דרך מודעות ממומנות.

עיצוב מא' ועד ת'

כאשר מקימים אתר אינטרנט לעסק, לבעל העסק יש שליטה מלאה על איך האתר יראה. יש אפשרות לבחור איך הוא יהיה בנוי, מאילו דפים, איך הם יהיו מסודרים, אילו קישורים יהיו בו ולאילו מקומות. ניתן גם לבחור האם יהיה בו בלוג, איך יראו התפריטים, אילו צבעים יהיה האתר, ובקיצור, שליטה מלאה על כל נושא הנראות של האתר ויכולת מיתוג של 100% בלי שום פרט שלא נתפס טוב בעין. לבעלי עסקים שחשוב להם מה הלקוחות שלהם רואים עד לפרט הקטן ביותר, זו האופציה היחידה שבה אין צורך להתפשר משום כיוון.

לקוחות ממליצים

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נגיע יחד למקום הראשון ונביא הרבה לקוחות חדשים לעסק שלך.

אולי יעניין אותך גם...

seoorppc
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

קידום אורגני או ממומן – מה יותר כדאי?

מתלבטים בין קידום אורגני לקידום ממומן? המאמר מסביר את ההבדלים, היתרונות והחסרונות של כל שיטה, ומסייע בבחירה המתאימה לעסק שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן