kfir-menashe-transperent-logo
kfir-menashe-transperent-logo

מחקר מילות מפתח

אם אתם מעוניינים בשירות ממוקד של מחקר מילות מפתח עבור האתר או הקמפיין שלכם, הגעתם למקום הנכון! קוראים לי כפיר מנשה, ואני מקדם אתרים משנת 2016 ואשמח לבצע את המחקר עבורכם
מקדם אתרים
kfir-SEO-freelancer

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

שירות מחקר מילות מפתח – מה הוא כולל?

מציאת כל הביטויים הרלוונטיים והתאמת ביטוי לכל עמוד באתר

מחקר מילות מפתח כולל מציאת כל ביטויי החיפוש הרלוונטיים בתחום בדגש על השירותים הספציפיים שהעסק מציע. בנוסף, מאחר ומומלץ לחלק את מילות המפתח לפי העמודים הקיימים באתר (ביטוי אחד לפחות לכל עמוד) המחקר כולל המלצה לאיזו מילת מפתח כדאי לשבץ עבור כל עמוד שירות קיים באתר וגם עבור עמודים עתידיים שיש כוונה לפתוח.

בנק נושאים לכתיבת מאמרים

מאחר וגם בלוג הוא חלק שאסור לוותר עליו, השירות כולל בנק של מינימום 30 נושאים לכתיבת מאמרים, כמות שיכולה להפסיק בקלות לשנה שלמה בה כותבים מאמר אחת לשבוע-שבועיים.

נתונים מלאים על נפחי החיפוש ורמת התחרות

מחקר מילות המפתח נעשה באמצעות כלים מתקדמים שמוציאים נתונים מדוייקים על מילות המפתח. בניגוד לgoogle keyword planner שמעניק מידע חלקי בלבד על נפח החיפושים ומדדי תחרות שנוגעים יותר לקידום הממומן ופחות לקידום האורגני, כלים כמו ahrefs וMangools עוזרים לקבל מידע יותר מדוייק על מילות המפתח ומידע על המתחרים בשוק.

דוח מפורט ופגישת הדרכה

דוח על מחקר המילים מכיל את כל הנתונים הנחוצים – ממוצע החיפושים החודשיים לכל ביטוי והערכה על רמת התחורתיות. בנוסף, הדוח מכיל מקרא והסבר על איך לתרגם נתונים אלו לתוכנית עבודה בפועל בהתאם לזמן ולמשאבים שיש לבעל העסק בנוסף לעוד טיפים ותובנות שעלו מהמחקר. לבסוף נקבעת שיחת ייעוץ בה מקבלים הסבר מפורט על הדוח, על תהליך המחקר שהתבצע ועל הדוח שנשלח עוד קודם. פגישה זו היא גם הזדמנות הטובה להציג את השאלות שעולות מהדוח ועל הדרך בה כדאי להתחיל את תהליך עבודת הקידום.

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מחקר מילות מפתח - עשו זאת בעצמכם!

מחקר מילות מפתח הוא אחד מאבני הבסיס של כל תהליך קידום אתרים אורגני. למרות שביצוע המחקר אינו מוגדר כפעולה שתורמת ישירות להתקדמות של האתר כמו ביצוע אופטימיזציה או בניית פרופיל קישורים לאתר, עדיין מדובר באחת הפעולות המכריעות ביותר בתהליך. ביצוע מחקר מילות מפתח בצורה נכונה יבטיח שמאמצי הקידום שנעשה יתורגמו בפועל לתנועה שתגיע לאתר ובסופו של דבר גם להמרה של גולשים ללקוחות – שזו כמובן המטרה המרכזית של כל התהליך.

המטרה של מחקר מילות מפתח בפרקטיקה היא להתאים לכל עמוד באתר שלנו בין ביטוי מפתח אחד לשניים שעליהם נרצה שיתקדמו. למשל, אם נסתכל על עמוד הבית באתר שלי – ביטוי המפתח שעליו אני ארצה שעמוד הבית שלי יתקדם הוא הביטוי “מקדם אתרים”. דוגמה נוספת יכולה להיות העמוד שלי לבניית אתרים, שבו ביטוי המפתח שעליו אני מעוניין שהוא יתקדם הוא “בונה אתרים”. השאלה הנשאלת היא כמובן איך החלטתי שביטוי המפתח של עמוד בניית אתרים יהיה “בונה אתרים”, או למה לא החלטתי שהביטוי יהיה “בניית אתרים”. מחקר מילות מפתח הוא בדיוק התהליך שעוזר להכריע בשאלה איזה ביטוי ספציפי נרצה להתאים לכל עמוד כדי למקסם את תוצאות הקידום שלו.

חשוב להבין שמחקר מילות מפתח הוא תהליך שכדאי שיעשה בצורה סיסטמטית ומסודרת. לכן אחד מהכלים היעילים ביותר שאני ממליץ להשתמש בהם לצורך ביצוע המחקר הוא טבלת אקסל. בטבלה נמפה את כל העמודים שיש באתר בטור אחד, כאשר בטורים הנוספים נרשום את התוצאות של כל צעד וצעד בתהליך המחקר, כדי להבטיח שהוא נעשה בצורה נכונה ויעילה. בהרצאות שאני מעביר על קידום אורגני אני שם לב שהרבה מאוד מהסטודנטים שלי פחות מתלהבים מהרעיון של לעבוד עם טבלאות אקסל; בשלב הזה אני  מזכיר להם שזה מאוד חשוב, כי אם אני מבצע את מחקר מילות המפתח בצורה נכונה – כל תהליך הקידום, שיכול להימשך כמה חודשים או אפילו כמה שנים, יניב את הפירות הרצויים. אבל אם לא, אז אותם כמה חודשים או כמה שנים לא יביאו לשום תוצאות בכלל, וזה מאמץ שפשוט נזרק לפח וחבל.
לצורך ההדגמה, נניח שאנו מעוניינים לקדם גרסה מצומצמת של האתר שלי שמכילה עמוד בית, עמוד לקידום אורגני, עמוד לקידום ממומן, עמוד אודות ועמוד צור קשר. במצב כזה כך תיראה הגרסה הראשונית של טבלת האקסל שלנו.

טבלה ראשונית של ביצוע מחקר מילות מפתח
טבלה ראשונית של ביצוע מחקר מילות מפתח

כוונת משתמש

אחרי שסידרנו את כל האתר בטבלה ועוד לפני שנתחיל בחלק העיקרי של מחקר מילות המפתח, חשוב שנבין את נושא כוונת המשתמש בביצוע חיפושים בגוגל. הבנה של כוונת המשתמש תעזור לנו לתת כיוון כללי למילת המפתח הרצויה עבור כל עמוד.

כוונת משתמש היא נושא די רחב אבל לצורך המחקר שלנו נשתמש בגרסה מצומצמת שלו. לפי גרסה זו יכולות להיות למשתמש אחת משלוש כוונות כאשר הוא מחפש משהו בגוגל: הוא מחפש מידע על משהו מסוים, או שהוא מחפש לרכוש שירות או מוצר, או שהוא מחפש בידור והנאה.
חיפוש אחר בידור והנאה לרוב יביא גולשים לאתרים כמו פייסבוק, Ynet, אתרי משחקים או כל אתר אחר שמציע אפשרות נעימה להעביר את הזמן. חיפוש אחר מידע לרוב יביא אנשים למאמרים או סרטוני הסברה בנושא שאותו הם מעוניינים ללמוד, חיפוש אחר רכישה יביא אנשים לעמודי שירות או עמודי מוצרים באתרים שונים כדי לבצע רכישה.

מה שבאמת מעניין כאן זו הדרך שבה אנשים יבצעו את החיפוש בהתאם לכוונה שלהם. במידה ומישהו מעוניין לקבל מידע, רוב הסיכויים שהחיפוש שלו יתבצע בצורת שאלה. לדוגמה, אם אני מחפש לדעת איך לבנות אתר תדמית – אני אחפש משהו בסגנון של “איך לבנות אתר?”. לעמות זאת, במידה ואני מעוניין לרכוש שירות של מישהו שיבנה עבורי את האתר, אני אבצע את החיפוש על שם השירות ולא בצורה של שאלה. במצב כזה סביר להניח שאני אחפש משהו בסגנון “בניית אתרים” או “בונה אתרים”.

ממבט חטוף בטבלת האקסל ניתן להבין בבירור שעמודי השירות השונים – קידום אורגני וקידום ממומן – ועמוד צור קשר הם עמודים שכוונת המשתמש שלהם היא בוודאות רכישה. כאשר מדובר על עמוד האודות, כוונת המשתמש היא לקבל מידע אודותיי או אודות העסק שלי; עקב כך ניתן לחשוב שעמוד האודות הוא בעל כוונת משתמש של קבלת מידע, אך חשוב לשים לב שהמידע שמחפשים הוא מידע על עסק ספציפי ולכן בסופו של דבר – בקצה של חיפוש המידע – מופיעה כוונת רכישה. כלומר, המידע שמחפש המשתמש שהביא אותו לעמוד האודות שלי הוא מידע שאמור לגרום לו להכריע האם הוא רוכש שירות אצלי או אצל מישהו אחר; אחרת אין לו באמת שום סיבה לחפש מידע עליי.

כאשר אנו מסתכלים על עמוד הבית ומעוניינים לחשוב מה יכולה להיות כוונת המשתמש אם הוא הגיע לעמוד זה, התשובה היא שזה אף פעם לא ברור מאחר ועמוד הבית הוא כמו חדר המיון של האתר שאליו מגיעים הרבה מאוד משתמשים ממגוון רחב של סיבות. מאחר שאנחנו לא יכולים לדעת בוודאות את כוונת המשתמש של כל אחד מהגולשים שהגיע לעמוד זה, אנו נתייחס יותר לעמוד זה כעמוד בעל כוונת משתמש של רכישה. הסיבה לכך היא שאנחנו מעוניינים לטרגט ולהתייחס הכי הרבה לאנשים שמעוניינים לקנות את השירות ופחות לאנשים שהגיעו לעמוד זה מסיבות אחרות.

אם בדוגמה הזו היה גם בלוג מאמרים, אז כל מאמר שהיה מופיע בבלוג היה בעל כוונת משתמש של מידע.

הטבלה של מחקר מילות מפתח לאחר הוספת החלק של כוונת המשתמש
כך תיראה הטבלה של מחקר מילות מפתח לאחר הוספת החלק של כוונת המשתמש

הצמדת ביטוי מפתח ראשוני

לאחר שהבנו מהי כוונת המשתמש של כל עמוד באתר שלנו, נתחיל את המחקר בפועל על ידי הצמדת ביטוי מפתח ראשוני לכל עמוד. בשביל החלק הזה אנו פשוט נשאל את עצמנו "מה לדעתנו, המשתמש היה מחפש בגוגל אם היה רוצה למצוא את העמוד הספציפי שאנחנו מציעים?". לדוגמה, אם אני מעוניין להצמיד ביטוי מפתח ראשוני לעמוד קידום אורגני, עליי לשאול את עצמי מהו הביטוי שככל הנראה הייתי מחפש בגוגל אם הייתי מעוניין למצוא את העמוד הזה. אותו דבר נעשה עבור עמוד קידום ממומן וכל העמודים האחרים. לרוב שם העמוד יכול בהחלט להיות ביטוי המפתח הראשוני, אך שימו לב שעבור עמוד האודות נבחר דווקא את שם העסק כביטוי המפתח הראשוני ולא את המילה “אודות”; ולעומת זאת עבור עמוד הבית נצטרך לחשוב על משהו כולל יותר שמכיל את כל סוגי השירותים שאנו מציעים בביטוי אחד. עבור דוגמה זו, הביטוי הנכון ביותר לעמוד הבית יהיה “מקדם אתרים”, שכן הוא מכיל בתוכו גם את האפשרות לקידום אתרים אורגני וגם את האפשרות לקידום אתרים ממומן. לעמוד צור קשר אין צורך באמת למצוא ביטוי מפתח, מאחר שזהו עמוד גנרי לחלוטין, ללא ערך קידומי כלשהו, שרק מכיל את האפשרויות ליצירת קשר או הגעה אל המיקום הפיזי של העסק במידה שקיים.

עבור אנשים שאינם מקדמי אתרים מקצועיים יכול בהחלט להיות שכאן יסתיים המחקר. אך מאחר ואנו רוצים להגיע לתוצאות מקסימליות בתהליך הקידום שלנו, אנחנו לא יכולים לבסס את כל התהליך על ביטויים שנראה לנו באופן הגיוני שיחפשו אותם – אלא חייבים לגבות זאת בנתונים ממשיים. אנו חייבים לבצע בדיקה מעמיקה ולהבין האם הביטוי הראשוני שחשבנו עליו הוא אכן הביטוי שעליו הכי כדאי לקדם את העמוד, או שאולי ישנם ביטויים אחרים שיובילו יותר גולשים לעמודים מאשר אלה שחשבנו עליהם.

ביטוי המפתח הראשוני
כך תיראה טבלת האקסל שלנו לאחר שהוספנו לה גם את העמודה של ביטוי המפתח הראשוני

העמקת המחקר

בכדי להעמיק את המחקר שלנו נשתמש כלים חיצוניים שיעזרו לנו לקבל נתונים על שני פרמטרים מרכזיים, שיעזרו לנו לקבוע את הביטויים שעליהם נתמקד בסופו של דבר. הפרמטר הראשון הוא נפח החיפושים החודשי של מילות המפתח – כלומר עד כמה כל מילת מפתח מחופשת על ידי גולשים בפועל. הפרמטר השני הוא מידת התחרותיות של כל ביטוי – כלומר עד כמה קשה להתברג בעמוד הראשון עבור כל מילת מפתח. הפרמטר השני קריטי לא פחות מהראשון, שכן כבר ידוע ש־97% מהחיפושים שמתבצעים בגוגל מסתיימים בצפייה בעמוד הראשון בלבד, בלי מעבר לעמודים השני, השלישי וכן הלאה. לכן ביטויים שאנו רואים שהתחרותיות שלהם גבוהה מדי ויהיה קשה להיכנס לעמוד הראשון בהם – אלו ביטויים שגם אם הם מחופשים המון נעדיף שלא להשקיע בהם במידה ואין לנו את המשאבים המתאימים לכך.

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל

כדי לקבל את הנתונים שאנו צריכים על ביטויי המפתח שעליהם חשבנו, וכדי לקבל גם רעיונות נוספים למילות מפתח אפשריות אחרות באותם הנושאים – שאולי הן יהיו הביטויים שכדאי להתמקד בהם – אנו נעזר בכלי “מתכנן מילות המפתח” של גוגל (Google Keyword Planner). זהו כלי שניתן להשתמש בו לאחר שפותחים חשבון מודעות בגוגל אדס. שימו לב שבמהלך פתיחת חשבון זה גוגל ינסו מאוד לדרבן אתכם להשתמש בשירותים שלהם עבור קידום ממומן ומודעות בתשלום, כולל הכנסת פרטי כרטיס האשראי שלכם למערכת. תוכלו להכניס את פרטי כרטיס האשראי למערכת ואפילו לייצר מודעה לפרסום ממומן בגוגל. מה שחשוב זה שלא תשכחו להקפיא את כל המודעות וכל הקמפיינים שהקמתם מיד לאחר ביצוע התהליך – בכדי שלא יגבה מכם כסף בפועל.
ניכנס למערכת, נלך אל כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל ונבקש לקבל רעיונות למילות מפתח נוספות עבור נושא או העמוד שאותו נבחר. לדוגמה, במידה ואנו מעוניינים לקדם את העמוד של קידום אורגני, נכניס את הביטוי “קידום אורגני” למערכת ונבקש מהמתכנן לתת לנו רשימה של מילות מפתח נוספות שקשורות בנושא זה תוך הצגת נתונים של כמות חיפושים חודשית ותחרותיות.

כלי מתכנן מילות המפתח במערכת של גוגל אדס
כך יראה המסך של כלי מתכנן מילות המפתח במערכת של גוגל אדס, כאשר נבקש ממנו לקבל מילות מפתח נוספות בנושא קידום אורגני
וכך יראה המסך עם הפלט שתיתן לנו המערכת
וכך יראה המסך עם הפלט שתיתן לנו המערכת

לאחר שהמערכת תיתן לנו את כל ביטויי החיפוש שהיא מצאה שקשורים בנושא, נוכל לייצא את הטבלה לאקסל שנוריד למחשב שלנו. הטבלה שנוריד מהמערכת ככל הנראה תהיה מבולגנת ומלאה בהרבה מאוד נתונים, שלא מעט מהם לא יהיו רלוונטיים עבורנו. לכן, לאחר שהורדנו את הטבלה, נרצה לסדר אותה כך שתציג לנו את ביטויי המפתח הפוטנציאליים עבורנו בתוספת העמודה של כמות החיפושים החודשית ועמודה נוספת שמדברת על מדד התחרותיות (שנקרא גם Competition Indexed Value). כשנשאר עם העמודות שאנו צריכים, נסדר את הטבלה כך שהביטויים בעלי כמות החיפושים הגבוהה ביותר יופיעו בראש.

עליי להודות שבחלק זה – לשם ביצוע סידור הטבלה בדרך שאני מציע – יש צורך בידע מוקדם בתוכנת אקסל. במשך שנים חשבתי שכל אחד שיש לו גישה לאינטרנט גם יודע איך להשתמש ביישומי מחשב בסיסיים כמו תוכנת אופיס וכלים נוספים, מבחינתי מובן מאליו. עם זאת, אני עדיין יליד 1986 ומודע לכך שאנשים צעירים ממני, שגדלו ישר לתוך העידן של הטלפונים הניידים, פחות מתמצאים בכלים הללו. לכן ההמלצה שלי עבור כל מי שרוצה לדעת יותר על שיווק דיגיטלי היא ללמוד מעט על יישומי מחשב בסיסיים לפני שהוא עושה זאת.

כך תיראה הטבלה שנקבל לאחר שסידרנו אותה.
כך תיראה הטבלה שנקבל לאחר שסידרנו אותה.

צמצום ומיקוד המחקר

בשלב זה יש לנו טבלה מאוד גדולה עם המון ביטויי מפתח שכל אחד מהם יכול להיות רלוונטי לעמוד שאותו נרצה לקדם. חשוב לזכור שבניגוד לקידום אתרים ממומן, בקידום אתרים אורגני אנו מעוניינים לבחור בין ביטוי מפתח אחד לשני ביטויי מפתח עבור כל עמוד. זה אומר שגם לגבי טבלה זו נצטרך לבצע צמצום שלה עד שנגיע לביטוי אחד או שניים שאותם נרצה לקדם. אפשר לבחור יותר משני ביטויים לקידום עבור עמוד, אבל זה פחות מומלץ מאחר שלא ניתן לבצע מיקוד של עמוד במאת האחוזים על מספר רב של ביטויים.
מאחר ואנו מעוניינים להישאר עם בין ביטוי אחד לשניים עבור העמוד “קידום אורגני”, אנו נשאף לבחור בביטויים שכמות החיפושים החודשית שלהם היא גבוהה ככל האפשר ומידת התחרותיות שלהם נמוכה ככל האפשר. בטבלת האקסל בעמוד זה ניתן לראות שכמות החיפושים החודשית על הביטויים “קידום אורגני” ו”קידום אתרים אורגני” היא הגבוהה ביותר (5,000 חיפושים), כאשר מדד התחרותיות (Competition) מראה שהציון עבור “קידום אתרים אורגני” הוא נמוך יותר (8 לעמות 17). במקרה כזה קל מאוד להכריע ולדעת שהביטוי הטוב ביותר לקידום עבור העמוד קידום אורגני הוא הביטוי “קידום אתרים אורגני”, שכן הוא מציג את כמות החיפושים הגבוהה ביותר ובנוסף לכך את מידת התחרותיות הנמוכה ביותר.

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

מחקר מילות מפתח מתקדם

עד עכשיו ראינו גרסה יחסית פשוטה של ביצוע מחקר מילות מפתח, בה הנתונים היו יחסית פשוטים וגם התוצאה הייתה יחסית ברורה. עם זאת, אאלץ להסתייג מעט מהנתונים שהמערכת מוציאה. לגוגל יש אינטרס ברור שנבצע אצלה מודעות ממומנות ולא נסתמך רק על קידום אורגני, לכן כל עוד אנחנו לא מפעילים מודעה ממומנת כלשהי ולא משלמים לגוגל כסף – הנתונים שגוגל יציג לנו הם נתונים חלקיים בלבד. הנתונים על כמות החיפושים החודשית תמיד יהיו מיוצגים בסקלה של בין 10 ל-100, 100 לאלף, אלף לעשרת אלפים וכן הלאה. כלומר, גוגל לא נותנת לנו את מספר החיפושים המדויק עבור כל ביטוי אלא טווח גס מאוד.

מעבר לכך, ישנם גם מקרים יותר מורכבים והסתעפויות במחקרים שגם עליהם כדאי לתת את הדעת. 

שאיפה לקבלת מספר מדויק של כמות חיפושים חודשית

בדוגמה שראינו לביטוי “קידום אורגני” ולביטוי “קידום אתרים אורגני” יש להם אותו מספר חיפושים המוצג כ‑5,000. עם זאת ציינתי קודם לכן שהמערכת נותנת הערכה של כמות החיפושים החודשית ולא כמות חיפושים מדויקת. לכן המספר 5,000 במקרה הזה מייצג טווח של בין אלף לעשרת אלפים. במצב זה בהחלט יכול להיות שהביטוי “קידום אורגני” מקבל יותר חיפושים מהביטוי “קידום אתרים אורגני”, אך המערכת לא תציג לנו את זה. לכן אם נרצה לקבל נתונים מדויקים עלינו או לפתוח חשבון מודעות פעיל בגוגל שבו נשלם לגוגל עבור מודעות שנפרסם אצלם, או שנאלץ להשתמש בכלים מתקדמים יותר, כדוגמאת מנגולס, שגם הם עולים כסף (אבל מעט) כדי שאלו יציגו עבורנו את הנתונים המדויקים יותר.

מנגולס
מנגולס - מציעה 10 ימים של התנסות חינם במערכת, אם מדובר על מחקר בודד, שווה להשתמש באופציה הזאת

מצב בו המערכת לא נותנת לנו מספיק אופציות לבחירה

כאשר ביצענו את העמקת המחקר נתנו למערכת ביטוי מפתח ראשוני ולאחר מכן קיבלנו מספר רעיונות רב מאוד עבור ביטויי מפתח נוספים שאולי ניתן לבחור אחד מהם והוא יהיה יותר יעיל לקידום העמוד. עם זאת, ישנם לא מעט נישות שעבורן המערכת לא תוכל למצוא לנו מספר רב של ביטויים או אפילו ביטויים נוספים כלל. במצבים כאלה נרצה לפנות לכלים מתקדמים יותר מ־Google Keyword Planner. מדובר על כלים מתקדמים למחקר מילות מפתח שנותנים שירות בתשלום, כאשר אחד המוכרים שבהם הוא Keyword Tool המאפשר להרחיב את המחקר על ידי שימוש באלגוריתם שמרחיב את מנגנון ההשלמה האוטומטית של גוגל ומאפשר לקבל רעיונות נוספים רבים יותר מאלה שנותן מתכנן מילות המפתח.

שילובים מורכבים יותר בין כמות חיפושים חודשית ותחרותיות

במקרים שבהם יש לנו התלבטות בין כמה ביטויים שחלקם הם ביטויי פסגה וחלק אחר הם ביטויי זנב ארוך, נצטרך לעשות שיקול תקציבי של משאבים ובהתאם לכך להכריע איזה ביטוי או ביטויים נעדיף לקדם על עמוד מסוים ועל אלו נאלץ לוותר.

באופן טבעי ישנה התאמה בין כמות החיפושים לרמת התחרות. בהרבה מקרים ביטויי שיש עליו כמות חיפושים גבוהה יהיה עם רמת תחרות גבוהה ולהפך. עם זאת, לא מדובר על כל המקרים, ובמחקר מעמיק ניתן יהיה לגלות ביטויים נוספים שבהם אין את ההתאמה הזו.
אם נעמיד את שני הפרמטרים שציינו על צירים כאשר ציר אחד מסמן את כמות החיפושים החודשית שיש על ביטוי מסויים וציר השני את רמת התחרות על הביטוי נוכל לקבל הבנה על סוג הביטויים עליהם כדאי להתמקד. אני קורא לזה דירוג הכדאיות של הביטוי
דירוג הכדאיות יראה פחות או יותר כך

במקום הראשון – כמות חיפושים גבוהה ורמת תחרות נמוכה – אלו ביטויי זהב, בשפת העם "בוננזה", הזדמנות שעדיין אף אחד עוד לא ראה וכדאי מאוד להתמקד ולקדם עליה. כמו שניתן לנחש, ביטויים כאלו הם לא כאלו נפוצים.
במקום השני – כמות חיפושים גבוהה ותחרות גבוהה, וכמות חיפושים נמוכה ותחרות נמוכה. כאן כבר העניין מעט יותר מורכב ותלוי ביכולות ובמשאבים. במידה ויש הרבה כסף , יכולת לגיוס אנשים ואורך רוח עד לקבלת התוצאות כדאי להשקיע בביטויים עם חיפוש גבוהה ותחרות גבוהה. אני קורא לביטויים אלו ביטויי פסגה, שכן הם דורשים המון השקעה אך בסופן בהחלט יש תמורה טובה. אם ישנו רצון לראות תוצאות במהירות ומעט משאבים בחירת ביטויי החיפוש בעלות כמות החיפושים הנמוכה ורמת התחרות הנמוכה (קרויים גם ביטויי זנב ארוך) תהיה יותר נכונה.
במקום האחרון – כמות חיפושים נמוכה ותחרות גבוהה. אלו ביטויי פח אשפה. כאן אין צורך לפרט יותר מידי, כל אדם בעל היגיון בסיסי יודע שלא כדאי יהיה להשקיע על ביטוי כזה.

כדאיות-ביטויי-מפתח
כדאיות ביטויי מפתח

מד תחרותיות מדויק יותר

גם בנושא התחרותיות, המדד שגוגל מציגה הוא לא מדד מדויק עבור קידום אורגני. מדד ה־Competition הוא מדד לתחרותיות ממומנת – כלומר עד כמה קשה להתברג גבוה במודעות ממומנות שנרצה לפרסם אל מול המתחרים שלנו. אך אין זה מבטיח שאותה רמת תחרותיות מתקיימת גם בכל מה שנוגע לשדה האורגני של תוצאות החיפוש.
ישנן שתי דרכים לקבל מדדים אמינים יותר לתחרותיות אורגנית עבור ביטויי חיפוש. הראשונה היא תשלום לכלים מתקדמים יותר כגון semrush שבנוסף לכמות החיפושים החודשית המדויקת יתנו גם מד יחסית אמין שמעריך את מידת התחרותיות האורגנית. הדרך השנייה נקראת All In Title והיא דרך ידנית שאינה עולה כסף ונותנת לנו נתונים על כמות העמודים שמנסים להתברג על אותם ביטויי מפתח.

All In Title

פקודת All In Title מבקשת מגוגל להציג לנו את העמודים ברשת שיש להם את הביטוי שאנחנו מחפשים בכותרת העמוד (Title). לשם ההבדלה אני אשווה זאת לחיפוש רגיל בגוגל. כאשר אני מבצע חיפוש רגיל בגוגל, למשל על הביטוי “קידום אורגני”, אני מבקש מגוגל לחפש בכל האינדקס שלו – שמכיל כמעט את כל האינטרנט – את כל העמודים שקשורים בנושא הזה. כאשר אני מבצע חיפוש All In Title אני מבקש מגוגל להציג לי אך ורק את התוצאות שמכילות את הביטוי “קידום אורגני” בכותרת העמוד שמופיעה בתוצאות החיפוש של גוגל. הסיבה שאני מעוניין בכך היא שה־Title או כותרת העמוד שמופיעה בגוגל היא אחד המקומות האסטרטגיים ביותר לכלול את מילת המפתח שעליה אני רוצה לקדם את העמוד. לכן אין מקדם אתרים או מישהו שרוצה שעמוד שלו יתקדם על הביטוי “קידום אורגני” שלא יכלול את הביטוי הזה בתוך ה־Title, וגם אם כן – במידה והוא לא כלל אותו בתוך ה־Title – לא יהיה לו הרבה סיכוי לעקוף עמודים שכן כוללים את זה. אם נוכל לקבל את כמות התוצאות שמכילות בתוך ה־Title שלהן את הביטוי “קידום אורגני”, תהיה לנו הערכה אורגנית לכמה מתחרים יש לנו על הביטוי הזה. ככל שיש יותר מתחרים, כך הביטוי ייחשב לקשה יותר.

לביצוע חיפוש All In Title בגוגל נצטרך לרשום את הביטוי allintitle: ללא רווחים בגוגל, ולאחריו (ללא רווח) – לפתוח ציטוט (שוב, ללא רווח) לרשום בתוך הציטוט את הביטוי שאותו מעוניינים לחפש ולסגור את הציטוט. בפועל זה יראה כך:
allintitle:"קידום אורגני"
חשוב מאוד להקפיד על כל רווח או אות שנכתבת, מאחר ומדובר על פקודה שאנחנו נותנים לגוגל ובמידה ונרשום אותה לא נכון – גוגל לא יבין את הפקודה.

אול אין טייטל בגוגל
וכך תיראה פקודת אול אין טייטל בגוגל

בדף תוצאות החיפוש שייפתח לנו נלחץ על האופציה של “כלים” שמופיעה בסרגל העליון, וברגע שנלחץ עליה יפתח לנו סרגל נוסף שבתחתיתו נראה את כמות התוצאות שנמצאו למה שחיפשנו. המספר שמוצג בתוצאות – במקרה הזה 14 אלף – מייצג את כמות העמודים שיש ברשת שכוללים את הביטוי “קידום אורגני” ב־Title שלהם.

keyword research 9 (1)

כדי לשמור על הסדר של התהליך עד הסוף נפתח עמודה נוספת בטבלת האקסל של הנתונים של ביטויי החיפוש ונוסיף לשם את מדד ה־All In Title.

keyword research 10 (1)

גם למדד זה ישנה הסתייגות מסוימת, מאחר והוא מציג את מספר המתחרים שיש לנו – אך לא מציג את איכותם. כלומר, יכול בהחלט להיות שעל ביטוי מסוים ישנם אלף אנשים ששמים אותו ב־Title, אבל כל האלף מתחרים הללו אינם עושים עבודה מספיק טובה בקידום ולכן יהיה קל מאוד לעקוף אותם. מנגד, יכול להיות ביטוי אחר שעליו יש רק עשרה מתחרים, אבל כל אחד מהמתחרים האלה הוא מישהו שהשקיע את הלב והנשמה בקידום ועושה עבודה נהדרת. במצב כזה יהיה הרבה יותר קשה להתברג בעמוד הראשון בגוגל על הביטוי עם 10 המתחרים מאשר להתברג על הביטוי עם האלף מתחרים. למרות זאת עדיין מדובר במצב שלרוב לא קורה, ועל כן ההערכה הזו – על אף ההסתייגויות שאולי יכולות להיות ממנה – היא עדיין עדיפה על כל מדד שגוגל נותן. אם נרצה גם לכלול את האיכות בתוך המדד הזה, נצטרך לשלם לכלים מתקדמים למחקר מתחרים, וזה כבר נושא לעמוד אחר 😉

מאמרים ומידע על קידום אתרים

אם אתם רוצים לדעת עוד על קידום אתרים אתם מוזמנים לקרוא את המאמרים הבאים שיעשו לכם סדר בנושא.

inner links
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

המדריך המלא לבניית קישורים פנימיים באתר

מהם קישורים פנימיים, איך הם מסייעים לקידום האתר, כללים בסיסיים לבניית קישורי בעמודים השונים ואסטרטגיה מתקדמת למיקסום הערך שלהם בעיני גוגל.

negative-seo
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

inner links
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

המדריך המלא לבניית קישורים פנימיים באתר

מהם קישורים פנימיים, איך הם מסייעים לקידום האתר, כללים בסיסיים לבניית קישורי בעמודים השונים ואסטרטגיה מתקדמת למיקסום הערך שלהם בעיני גוגל.

negative-seo
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

Negative SEO – קידום אתרים שלילי

מהו קידום אתרים שלילי, אילו טכניקות הוא מכיל, איך נוכל לזהות עם עושים קמפיין כזה כנגדנו וכל דרכי ההתמודדות – הכל במאמר הבא!

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

מתעניין במחקר מילות מפתח לאתר או לקמפיין? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר