אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

אל תחמיצו אף מאמר!

חפש באתר

כתיבת בלוג – המדריך המלא למתחילים

כתיבת בלוג היא הדרך הטובה ביותר, בכדי להפוך אתכם לאוטוריטה בתחום שלכם. אז איך מתחילים לכתוב אותו? בשביל זה בדיוק הכנתי לכם את המדריך הזה
כתיבת-בלוג

מה תגלו במאמר הזה?...

מה זה בלוג?

בלוג הוא למעשה המגזין של אתר האינטרנט. זה המקום להפיץ מידע מקצועי על תחום העיסוק, לעדכן על טרנדים או מגמות חדשות, לשתף על מקרי בוחן מעניינים שקורים במגע עם לקוחות ולשתף על כל מה שלומדים מבחינה מקצועית.

בנוסף ניתן להשתמש בבלוג גם עבור עדכונים שוטפים על העסק כמו לדוגמא השקת מוצר או שירות חדש, כתיבה על פרוייקטים אחרונים שהסתיים ויהיה מעניין לפרסם ולקרוא עליו, או כל חידוש אחר בעסק שכדאי שקהל הלקוחות ידע עליו. אני לדוגמא משתמש בבלוג ששלי באתר הזה כדי לעדכן גם על הרצאות וסדנאות שאני פותח עבור הקהל הרחב.

מהן המטרות בכתיבת בלוג?

בכדי לדעת מהי הדרך הנכונה ביותר לכתיבת בלוג צריך קודם כל להבין מהן שלוש המטרות שבלוג בא להשיג.

לבסס את הסמכות שלכם כמומחים בתחום

זו המטרה הראשית והחשובה ביותר של בלוג. כאשר אתם כותבים תוכן באופן קבוע על תחום ההתמחות שלכם אתם לא רק חולקים ידע עם הגולשים, אלא גם את העובדה שאתם מכירים את התחום כל כך טוב ומרגישים בנוח להפיץ את המידע שברשותכם לאחרים בכדי שגם הם יוכלו ללמוד. כאשר הרושם הזה נוצר, אתם לא רק בעלי עסקים בתחום אלא אתם שם דבר, אוטוריטה, מומחים בתחום. כשהגולשים חוזרים לאתר בעקביות בכדי לקרוא מאמרים חדשים שאתם מפרסמים שלכם הרושם הזה מתחדד ונצרב עמוק יותר כך. במידה והם יזדקקו לשירותים שלכם הרושם שהשארתם הוא מה שיביא אותם לפנות אליכם בכדי לקבל את השירות ולא אל המתחרים שלכם.

להשאיר את האתר חי ובועט

אתר תדמית טוב לא מתפקד רק ככרטיס ביקור סטטי שאינו משתנה, אלא גם מחדש ומעדכן על כל דבר חדש שקורה בעסק. למעשה זוהי שלוחה של העסק ברשת שאמורה להיות מסונכרנת עם כל עדכון שקשור בעסק ולהפיץ אותו לגולשים. אתם בטח שמים לב שעסקים גדולים ומצליחים דואגים לחדש כל הזמן עם מבצעים, עם מוצרים חדשים, עם אריזות חדשות ועם כל דבר אחר שיאפשר להם להישאר בתודעה של הקהל, ואת זה בדיוק בלוג עוזר לכם לעשות. גם אם אין לכם בהכרח מה לחדש לקהל בכל הנוגע לשירותים או למוצרים שאתם מציעים, פרסום של מאמרים חדשים בבלוג האופן קבוע ישאיר את האתר, ואת העסק, חי ומתעדכן כל הזמן מה שמשדר לגולשים עדכניות ורלוונטיות.

קידום אתר במנועי חיפוש

לא רק גולשים מגיעים אל האתר שלכם אלא גם בוטים של גוגל שסורקים אותו מעת ולעת ומחפשים לראות מה השתנה או התחדש באתר. ברגע שאתם מעדכנים אותו בתכנים טובים עבור הגולשים שלכם גוגל מזהה קודם כל שהאתר מתחדש באופן תדיר ולאחר מכן מזהה שיש תנועות גולשים אל האתר ואל המאמרים החדשים. ברגע שהוא מזהה את זה הוא נותן לכם תעדוף בדירוג על פני כל מתחרה שלכם שלא עושה את זה. כבר ידוע שמי שמגיע לדף הראשון בגוגל בביטויים רלוונטיים יצליח לראות תנועה של לקוחות אל העסק שלו, ומי שמגיע לשלושת המקומות הראשונים יראה את רוב התנועה מגיעה לאתר שלו. לכן גם בכדי לקדם את האתר ולהגיע לעוד לקוחות דרך גוגל, פתחו לכם בלוג

עבור מי כותבים את הבלוג?

כדי להגיע אל המטרות שעבורם הבלוג נכתב אנחנו צריך להבין עבור מי הוא נכתב ומי קהל הקוראים שלו.

לקוחות פוטנציאלים

הקהל הראשי שעבורו אתם מפרסמים הוא הלקוחות הפוטנציאלים כאשר הם מבקרים באתר וחושבים להיעזר בשירות שאתם מציעים, כרגע או בעתיד (אפילו העתיד הרחוק). לכן, כאשר יושבים לכתוב אתם צריכים לוודא שהתוכן איכותי ובעל ערך לשים לב לשתי נקודות עיקריות.

  • הבלוג חייב להיכתב על בסיס התכנים שמעניינים אותם, ולא על בסיס התכנים שמעניינים אתכם או שאתם, כבעלי עסק, מרגישים בנוח לכתוב עליהם. לשם כך יש צורך לבצע מחקר שייצר לכם בנק נושאים שיהיה זמין עבורכם לכתיבה.
  • כתיבה בשפה פשוטה וברורה. הכתיבה צריכה להיעשות בגובה העיניים של קהל הלקוחות. מדובר על קהל בלי הבנה גדולה בתחום שלכם, ולכן צריך לוודא שהכתיבה נעשית בלי יותר מידי מונחים מסובכים או מורכבים ועם הסברים מפורטים בשפה פשוטה.

גוגל

גם גוגל הוא שחקן בעל תפקיד בהחלטה על אופי כתיבת הבלוג, ולעיתים אף השחקן המרכזי. כאשר אתם חושבים לפרסם מאמר כלשהו וודאו שגם גוגל "יהיה קל" לקרוא אותו ולהבין את המשמעות של הדברים שנכתבים. מאחר וגוגל ,וגם כל מנוע חיפוש אחר, הוא לא בנאדם ולא באמת יכול להבין משמעות כאשר הוא קורא את התוכן, הוא יכול לאהוב את המאמר שלכם אם הוא :

  • יכלול ביטויי מפתח, או מילות חיפוש שאנשים מחפשים
  • יהיה בעל סדר פנימי מבחינת כותרות ופסקאות.
  • יכלול תמונות
  • יכלול הוא קישורים למאמרים נוספים באתר
  • יקבל קישורים ממאמרים אחרים באתר.

אנשי מקצוע בתחומכם

זה הקהל הכי פחות רלוונטי אבל חשוב לזכור שגם הוא קיים. אחת המטרות של הבלוג היא כאמור להפוך את הכותבים שלו לאוטוריטה בתחום ולכן צריך לקחת בחשבון גם אנשי מקצוע נוספים בתחום שנמצאים בשלבי ההתחלה ומעוניינים להרחיב עוד את הידע על התחום. אם ישנם נושאים שכדאי לכתוב עליהם אבל אולי יהיו מורכבים מידי עבור לקוחות פוטנציאלים שלכם, עדיין מומלץ לפרסם אותם כי גם להם יהיו קוראים.

"אבל רגע, מה יוצא לי מזה שבעלי מקצוע שאינם לקוחות שלי יקראו את הבלוג אתר?"

התשובה לכך פשוטה : מבחינת גוגל אלו עוד קוראים שנכנסים לאתר, קוראים את התוכן, לוחצים על הקישורים ובאים באינטראקציה איתכם ובשורה התחתונה מסמנים לגוגל שיש כאן אתר שנותן ערך לגולשים שנכנסים אילו.

איך-כותבים-בלוג
חשוב לזכור תמיד את קהל היעד העיקרי שלשמו נכתב הבלוג ולכתוב עבורו

נושאים ורעיונות לכתיבת בלוג

לעיתים קשה למצוא רעיונות בנושאים לכתוב עליהם בבלוג. אחרי שנתקלים בכמה וכמה פעמים כאלו שלא עולה שום רעיון טוב בראש, קל מאוד לזנוח את הכתיבה או להעביר אותה למקדם או כותב תוכן חיצוני. ההמלצה שלי היא תמיד לכתוב בעצמכם את התוכן, ולכן, בכדי להתגבר על מחסומי כתיבה אפשריים כדאי להיעזר בשלוש המקורות לרעיונות שלעולם לא מאכזבים.

שאלות וסוגיות שעולים עם לקוחות

כל שיחה עם לקוח, כל שאלה שעולה או כל הערה היא רעיון לכתיבה של פוסט שלם! במקרה היותר טוב אפשר גם לצאת משיחה עם כמויות של רעיונות שכל אחד מהם ניתן לפיתוח. אם יש שאלה שחוזרת אצל יותר מלקוח אחד או בסיטואציות שונות זוהי שאלה שהכי כדאי לכתוב עליה מאחר ויש סיכוי שהיא חוזרת גם אצל לקוחות פוטנציאלים אחרים שהיו שמחים לקבל תשובה. אם תשובה מפורטת לשאלה כזו תופיע בבלוג והקהל יגיע אליה, מי שפרסם את התשובה יזכה למעמד גבוהה מאוד ולסיכויי גובהה לקבל פניות מלקוחות.

פרוייקטים אחרונים

ביצוע פרויקט גדול ושיתוף של תהליך העבודה שהיה כרוך בו הוא מקור נהדר עבור לקוחות להעריך את איכות העבודה של בעל המקצוע. כתיבה על פרויקטים אחרונים או על מקרים מעניינים שנתקלתם בהם במהלך עבודות שביצעתם (נקרא גם case-studies) נותן ללקוחות שלהם הוכחות ממשיות על כך שאתם עובדים, פעילים, ויודעים להתמודד גם עם מצבים מורכבים יותר מעבר לעבודה הבסיסית הנדרשת.

מחקר מילות מפתח

זו הטכניקה הטובה ביותר. ביצוע מחקר מילות מפתח הוא למעשה לנסות להבין מה אנשים מחפשים היום בגוגל. ככל שיש יותר חיפושים בגוגל על נושא מסוים כך יותר משתלם לכתוב עליו מאחר והתברגות של פוסט כזה בדף תוצאות החיפוש תוכל להביא לאתר יותר גולשים. אם מדובר על נושא שטרם כתבו עליו בעלי עסקים אחרים, פוסט על הנושא הוא בבחינת עליה על דרך המלך למשיכת הרבה גולשים לאתר. ישנם כלים לקידום אתרים שעוזרים בחקר מילות המפתח ויוכלו לעזור לבצע אותו. אתם מוזמנים לכתוב google keywords planner ולהיכנס לתוצאה הראשונה שתקבלו בתוצאות. כך תגיעו אל כלי תכנון מילות המפתח של גוגל שבו ניתן להזין את שם התחום של העסק ולקבל הרבה רעיונות למילות מפתח שמחפשים בנושא, בנוסף להערכה של כמות החיפושים החודשים שגולשים מבצעים על המילות המפתח הללו הללו. כל נושא כזה, הוא רעיון למאמר שתכתבו עליו אחר כך.

רעיונות-לכתיבת-בלוג
רעיונות לכתיבת מאמרים - אחד מהמחסומים המאתגרים בכתיבת בלוג

תדירות כתיבה בבלוג

אחרי שיודעים מהי המטרה למי כותבים ועל מה לכתוב צריך לענות גם על השאלה כל כמה זמן צריך לכתוב. ישנם שלוש תשובות אפשריות לשאלה הזו, ואסדר אותם עבורכם מהכלליים ביותר לספציפיים והממוקדים ביותר.

כלל האצבע – פעם בשבוע לפחות.

לעסק שמעולם לא התעסק עם כתיבת בלוג או מאמרים ההמלצה הראשונית כתיבה של מאמר או פוסט אחת לשבוע. חשוב לציין שזהו כלל אצבע מאוד גס שכן הוא אינו לוקח בחשבון את אילוצי הזמן והאנרגיה הנדרשים לביצוע תהליך הכתיבה. לכן מומלץ להתייחס אילו כנקודת התחלה או שאיפה תעבור התאמות עם הזמן וההתנסות בכתיבה.

לפי הקצב של העסק

להרבה מאוד קוראים כלל האצבע המוצע בסעיף הקודם יכול להראות כיותר מידי או כמעט מידי.

לכל עסק יש צרכים ואילוצים משלו ולא לכולם יש את האפשרות להתפנות לכתיבה של פוסט פעם בשבוע. במצב הזה עדיף לכתוב אחת לכמה זמן שניתן מאשר לא לכתוב כלל. גם אם זה אומר שתדירות הכתיבה תהיה אחת לחודש, זה הרבה יותר טוב מלא לכתוב בבלוג כלל. לכן, כדאי לשים מטרה לכתוב בקצב שמתאים ומתחשב בכל האילוצים והמשאבין ולעמוד בו. אם ההחלטה היא לכתוב אחת לשבועיים או אחת לחודש זה בסדר גמור, כל עוד עומדים בהתחייבות הזו ולא נותנים לזה להתמסמס בין שאר המשימות כאשר דוחים אותה כל פעם מחדש. חשוב לזכור, חייבים להשאיר את האתר מעודכן ואת העסק בתודעה של הגולשים והלקוחות, הזנחה של הבלוג פוגעת במטרה הזו.

הצד השני של המטבע הוא כמובן לכתוב יותר מפעם אחת בשבוע. במידה וניתן לעשות זאת, לא צריך לחשוב פעמיים אלא פשוט להתחיל לכתוב!

המלצה נוספת היא לכתוב בתדירות קבועה. ככל שעולים מאמרים חדשים לפי זמן שקל לזהות אותו (לדוגמא כל שבועיים ביום ראשון) הקוראים יתרגלו להתעדכן במה שקורה בעסק לפי לוח הזמנים הקבוע לעדכון שנוצר באתר.

לפי המתחרים בשוק

זו ההמלצה הספציפית והטובה ביותר. כאשר עושים מחקר מתחרים כדאי לבדוק את קצב עדכון הבלוגים של אותם מתחרים שמעוניינים לעקוף בדירוגים בגוגל, ולשים יעד לכתוב בקצב מעט יותר גבוה מהם. כך ניתן לדעת שישנה עמידה בקצב העדכונים של השוק הספציפי של העסק ברשת. מדיה ואין אילוצים או מגבלות ההמלצה הזו היא בגדר חובה!

אורך המאמרים והפוסטים בבלוג

פרמטר נוסף מעבר לתדירות הכתיבה הוא אורך המאמרים ועל רמת העומק שאילהם יגיעו. הסעיף הזה חשוב מאוד עבור גוגל, שאינו יודע את המשמעות של הטקסט ולכן נח על פרמטרים אחרים כדי לבצע הערכת איכות. אחד החשובים שבהם הוא כמות המילים או במילים אחרות אורך המאמר. גם כאן, ההמלצה מתחלקת לשלוש אפשרויות שונות.

כללי האצבע לארוכי המאמרים

  • המינימום – בכדי שמאמרים יכילו רעיון מפורט מספיק ועמוק מספיק כדי לתת ערך לגולשים יש לכוון למאמרים ארוכים. מאמר טוב יכיל בדרך כלל מינימום 500 מילים, זהו אורכו של דף פוליו שלם.
  • ההמלצה הכללית – עם זאת ההמלצה היא לא להסתפק במינימום אלא לעשות את האקסטרא שיפיק מאמר עם יותר עומק וערך, על כן האורך המומלץ למאמר הוא בין 1000- 1500 מילים. פה כבר מדובר על מאמרים שצריך להשקיע בהם מחשבה ומאמץ בכדי יכסו נושא שלם בצורה מיטבית.
  • מאמרים מושקעים – מאמרים שעוברים את ה2000 מילים ואף יותר מכך. מאמרים אלו הם לרוב מדריכים מפורטים שדורשים השקעה מאוד גדולה מאוד מצד מי שכותב אותם, הם מאגדים כמה תתי נושאים בתוכם ומתמקדים בכל אחד מהם לעומק בכדי ליצור תמונה כוללת ומקיפה. היתרון הגדול של מאמרים ארוכים כאלו הוא שמי שקורא אותם בוודאות יוצא עם הראשון שהכותב שלו הוא סמכות בלעדית בתחום (בהנחה שהמאמר נתן ערך, כן?!). יתרון נוסף הוא שגוגל מתעדף מאוד מאמרים כאלו בגלל שהם כל כך נדירים. מאחר וקשה מאוד להגיע לכתיבת מדריך מקיף באורך כזה ההמלצה היא לכתוב במשך חודשיים עד שלושה חודשים מאמרים רגילים שלכולם תהיה נגיעה בנושא מרכזי כלשהו ולאחר מכן לכתוב מדריך מקיף שיאגד את כלל הנושאים מאמרים אלו, יסדר אותם אחד אחרי השני ויקשר אל המאמרים הללו. כך יהיה הרבה יותר קל לכתוב מדריך מאשר להתחיל לכתוב אותו ללא שום תכנון מקדים

בטבעיות

זוהי ההמלצה של גוגל לכתיבת מאמרים. כאשר כותבים מאמר ומנסים להעביר רעיון מסויים לקוראים, ברגע שיש את התחושה שהמאמר הצליח להעביר את הרעיון במלואו ובצורה הטובה ביותר אין שום צורך בתופסת מילים. כלומר – לכתוב רק את מה שצריך. אני נוטה שלא לקבל את ההמלצה הזו ב100% מאחר ואני יודע שגוגל לא באמת יודע לקרוא ולהבין רעיונות כמו בני אדם ולכן הוא מסתמך לא פעם על פרמטרים שטחיים בכדי לקבוע איכות של מאמר. אחד מהמרכזיים בפרמטרים אלו הוא אורך המאמר ולכן ניתן לראות שמאמרים ארוכים יותר זוכים ליותר פופולריות מגוגל רק בשל אורכם. לכן אני חושב שבתור נקודת מוצא כדאי להתחיל לכתוב בצורה טבעית בלי התחשבות באורך המאמר, אך אם הוא יוצא קצר מידי או שניתן להוסיף לו עוד חלקים בכדי להוסיף עוד ערך לקוראים ועוד אורך במילים, מומלץ לעשות זאת.

המתחרים

לרוב בנק הנושאים שמכינים לכתיבה יכיל נושאים שכתבו שמישהו אחר כבר כתב עליהם. במצב כזה לא כדאי לכתוב את המאמר בוואקום אלא להיות ער לדברים שכבר נכתבו, לקרוא אותם, להבין מה חסר בהם ומה ניתן להוסיף, ובכללי לזהות איך ניתן לכתוב אותם בצורה יותר טובה. השאיפה היא לכתוב מאמר שיהיה קודם כל ארוך יותר מהמאמרים האחרים שכבר פורסמו, ולאחר מכן כמאמר שמכיל משהו נוסף שאין במאמרים האחרים. אם מדובר בכתיבה על נושא שיש לגניו חידוש עדכני או העמקה שטרם קיבלו חשיפה, כדאי לכתוב את המאמר בצורה שתדגיש את החידוש כערך מוסף משמעותי בנוסף כמות מילים גדולה יותר מהכמות של המאמרים הקודמים.

לקוחות ממליצים

5.0
מבוסס על 26 ביקורות
powered by Google
מאור גרוס
17:10 24 Aug 25
כפיר תותח על עזר לי המון בפיתוח וקידום האתר שלי מהפרטים הקטנים ועד למורכבים והחשובים ביותר, ממליץ בחום אין עליך!
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
למדתי עם כפיר מנשה במסגרת קורס שיווק דיגיטלי ב־
HackerU,
ואין ספק שמדובר במרצה נדיר. כפיר מקצועי, ברור, סבלני וחד. מעבר לידע העשיר בקידום אורגני, קידום ממומן, כתיבה שיווקית ועוד המון תחומים חשובים – הוא חשף אותנו גם לעולם הכלים המתקדמים, במיוחד בתחום הבינה המלאכותית (AI), ולימד איך להשתמש בהם בצורה חכמה ויישומית. בזכותו אני מרגיש/ה הרבה יותר מוכנ/ה לעולם האמיתי של השיווק הדיגיטלי.
תמר יאיר
18:09 16 Jul 25
כפיר מרצה מקצועי, סבלני ובעל ידע רחב. כסטודנטית בקורס שיווק דיגיטלי בהאקריו אני נהנית מאוד, הוא מעביר את החומר בצורה ברורה ומעניינת. ממליצה בחום לכל מי שרוצה ללמוד בצורה מקצועית ובאווירה נעימה עם חיוך וצחוק שמכניסים קלילות גם לנושאים מורכבים.
Shulli Mandel
18:02 16 Jul 25
מומחה אמיתי שמלמד מהשטח

כפיר מנשה הוא לא רק מרצה מצוין לבניית אתרים ושיווק דיגיטלי – הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה, שמביא איתו שילוב נדיר של ידע טכני, ניסיון עשיר, יכולת הוראה מרשימה ולמידה עם קריצה של חיוך והומור.

כסטודנטית בקורס בהאקריו, זכיתי ללמוד ממנו ולהיחשף לעולם השיווק הדיגיטלי מזווית אחרת – מעשית, חכמה, עדכנית ובעיקר – מרתקת.
ההסברים שלו ברורים, מדויקים ועם קשר ישיר לעבודה בשטח. הוא יודע לקחת נושאים מורכבים ולהפוך אותם לנגישים, לוגיים ומובנים.
מעבר להעברת ידע, כפיר הצליח לגרום לי להתחבר לתחום, לפתח עניין אמיתי ולרצות להתמקצע בו.

אין ספק שהיסודות שקיבלתי ממנו הם מהחזקים והמדויקים ביותר שיכולתי לבקש – בזכות השיטה שלו, הסבלנות, הסדר, והיכולת לראות כל תלמיד ולהניע אותו קדימה.
העובדה שכפיר מגיע מהעולם המעשי – עם ניסיון בקידום עסקים, בניית אתרים וניהול פרויקטים גדולים – ניכרת בכל שיעור. הוא מלמד מתוך התנסות אישית, ולא מתוך שקפים או תיאוריה בלבד.

כפיר הוא מרצה מסור, מקצועי ויסודי, שמציב רף גבוה גם לעצמו וגם לסטודנטים שלו – והתוצאה בהתאם: תלמידים שמרגישים בטוחים, יודעים מה לעשות, ויוצאים לשוק עם ידע פרקטי.

ממליצה עליו בחום רב לכל מי שרוצה ללמוד את התחום באמת.
manar ziedan
18:04 15 May 25
מהמרצים שמלמדים בגובה העיניים, מעבירים את החומר בצורה ברורה – וגורמים להתאהב בתחום.
למדתי אצלו קידום אורגני (SEO) וכתיבה שיווקית, וזה ללא ספק היה אחד הקורסים הכי מעניינים שלמדתי.
מעבר לידע המקצועי הרחב והניסיון העשיר, הוא מצליח ליצור חוויית למידה נעימה, ממוקדת ומלאת ערך.
היה לי פשוט כיף ללמוד איתו.
Razi Hadad
17:50 12 May 25
מרצה ברמה גבוהה ביותר! למדתי המון מהשיעורים שלך – גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית. ההסברים ברורים, הסבלנות מורגשת בכל שיעור, וההשקעה שלך ניכרת. תודה על הידע, ההשראה והאכפתיות – זכיתי ללמוד אצלך!
אחד המרצים הטובים שיצא לי לפגוש! מקדם אתרים מקצועי ואחלה בן אדם ממליץ בחום. תודה רבה כפיר על כל העזרה והלימוד
Guy Matityahu
20:44 27 Jan 25
זה עתה סיימתי את קורס SEO במכללת HackerU עם כפיר מנשה ואני ממליץ עליו בחום!

לכפיר יש כישרון גדול לזקק מושגי SEO מורכבים להסברים פשוטים וניתנים לעיכול. יש לו סגנון הוראה מרתק ומעורר שיחה, מה שגורם לנושאים הטכניים ביותר להרגיש נגישים ומעניינים.

התרשמתי במיוחד מהסבלנות והמקצועיות שלו - בכל פעם ששאלה חזרה על עצמה או הייתה זקוקה להסבר (מה שקרה לעתים קרובות), הוא חזר ברצון על התשובה, והיכולת שלו לשמור על הדיון במשימה תוך כדי תשובה על כל השאלות היא מיומנות נדירה.

מלבד התיאוריה, כפיר הציע לנו תכשיטים מהמסע שלו שציידו אותנו בכלים, אסטרטגיות ופריצות חדשות שלא תמצאו באף ספר. ההוראות שלו בנושאים כמו מחקר ידני של מילות מפתח שינו לחלוטין את הדרך שבה אני ניגש לקידום אתרים.

כפיר הוא המומחה/מחנך לקידום אתרים שאתה רוצה לעבוד איתו אם אתה צריך מישהו שבאמת רוצה שתצליח ויעשה את הקילומטר הנוסף. אני מחשיב את עצמי בר מזל שלמדתי ממנו ולא יכול להמליץ ​​עליו מספיק לכל מי שמעוניין להרחיב את הידע או העסק שלו ב-SEO!

תודה לך כפיר על חווית למידה מדהימה!
tal israeli
18:35 26 Jan 25
ממליץ בחום
אלירן אליהו
00:27 06 Dec 24
רוצה להגיד תודה לאחד המרצים הטובים שיצא לי לראות בהאקר יו.

כל שיעור הסברת בצורה הכי ברורה ופשוטה שרק אפשר נושאים מאוד מורכבים, חזרת על דברים בסבלנות אם משהו לא היה ברור; לפעמים הייתי בשוק מכמות הסבלנות, שאני בעצמי הייתי מאבד את העשתונות.

ענית על שאלות בצורה מקצועית, וידעת איך להתחמק בנונשלנטיות משאלות לא רלוונטיות ולהחזיר את הדיון לנושא המקורי מבלי שהצד השני יפגע; שזאת אומנות בפני עצמה.

התוספות אקסטרה שלימדת שלא היו בחומר הלימוד, ואיך ששיתפת את הלוגיקה המתוחכמת מאחורי האתרים שאתה בונה/מקדם וגם באתרים האישיים שלך מעידים על האכפתיות הדאגה ותחושת האחריות שיש לך כלפי הסטודנטים, וזה לא מובן מאליו.

פשוט להתענג מחווית הלימוד איתך,
תמיד קצר, קולע מדוייק ורלוונטי.

יודע לחוש את עייפות הסטודנטים, ולהוריד הילוך כשצריך שזו מעלה שלא להרבה אנשים(מרצים) יש.

תודה על הזכות שהייתה לי ללמוד, להכיר ולהתרשם מהאיכויות האנלטיות שלך, אין לי ספק שמי שיעבוד או ילמד איתך יזכה!
תמשיך בשליחות שאתה עושה, יישר כוח אחד גדול!
sivan vdp
13:35 06 Jun 21
שמחה שבחרתי בך כפיר, לביצוע אופטימיזציה בSEO של האתר החדש שלי.
פעלת ביסודיות, במקצועיות רבה ובנוסף לשירות שהבטחת, הוספת בנדיבותך הדרכות והסברים שמסייעים לי להמשיך לתפעל נכון את האתר שלי.
אתה איש מקצוע רציני, יסודי, בעל ידע רב ומאד מחויב ומסור ואני ממליצה בחום על השירות שלך. תודה!

מוזמנים להתרשם מכל חוות הדעת עליי
כמקדם אתרים מומלץ

מתעניין בבנייה או קידום האתר שלך? מוזמן לשיחת ייעוץ ראשונית ללא עלות!

בוא נגלה איך נוכל לקחת את העסק שלך כמה צעדים קדימה.

ניתן גם להשאיר פרטים בטופס הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם...

inner links
איך לקדם אתר בגוגל?
כפיר מנשה

המדריך המלא לבניית קישורים פנימיים באתר

מהם קישורים פנימיים, איך הם מסייעים לקידום האתר, כללים בסיסיים לבניית קישורי בעמודים השונים ואסטרטגיה מתקדמת למיקסום הערך שלהם בעיני גוגל.